BIG: a leginnovatívabb márkákat értékelő nemzetközi díj
A saját márkákat értékelő European Private Label Awardsot is jegyző ESM most az európai szupermarketekben forgalmazott leginnovatívabb márkák számára hirdetett pályázatot, amely során a Trade magazin Inno d’Or – Év innovációja versennyel is együttműködik.
A„Brand Innovation in Grocery Awards” – röviden BIG – díjra minden olyan márkás élelmiszer és nem élelmiszer termék pályázhat, amely jelenleg legalább egy európai országban kiskereskedelmi forgalomban kapható. A pályázókkal szembeni elvárás, hogy magas minőséget képviseljenek, markáns megkülönböztető jegyeket hordozzanak, és kategóriájukban a legjobb termékek közül is kitűnjenek.
A zsűriben az élelmiszer-kiskereskedelem és FMCG-szektor kiemelkedő szakemberei és véleményvezérei kapnak helyet. A grémium egyöntetűen kiválóságra törekvő tagjai elfogulatlan és átfogó értékeléssel biztosítják, hogy a díjat az élelmiszer-kiskereskedelemben kiemelkedő termékek kapják. A zsűri tagjai egymástól függetlenül olyan kritériumok alapján értékelik a termékeket, mint a csomagolás, az innováció, a teljesítmény, relevancia, az értékajánlat, a hosszú élettartam, a fenntarthatóság, a piaci potenciál, a márkakommunikáció és az iparági hatás. A zsűrizésben való részvételre a Trade magazin is felkérést kapott.
Megéri pályázni
A BIG Award lehetővé teszi a gyártók számára, hogy termékeiket a vásárlás helyén különböztessék meg a konkurens márkáktól.
Az uniós fogyasztók 81%-a fontosnak tartja a minőséget jelző címkék meglétét az élelmiszereken.
A díj elismertsége az európai élelmiszer-kiskereskedelmi és az FMCG-ágazat szakértői körében segíthet a terméket olyan innovatív megoldásként pozicionálni, amely iparági mércét állít fel, és bizalmat ébreszt a fogyasztókban.
És ha még ez sem elég
A Brand Innovation in Grocery Awards és a Trade magazin együttműködése keretében a hazai Inno d’Or – Év innovációja 2024 verseny nyertesei 40%-os kedvezménnyel pályázhatnak az európai márkainnovációs versenyen.
Pályázni a https://big-awards.com/ oldalon lehet az alábbi határidők figyelembe vételével:
– Early bird jelentkezés: április 26. – június 6.
– Rendes határidő: június 7. – július 19.
– Késői jelentkezés: július 20. – szeptember 27.
– Legutolsó határidő: szeptember 28. – október 31. //
A Trade magazin Inno d’Or versenyének győztesei a pályázati díjból 40% kedvezményre jogosultak,
melynek igénybe vételéhez a https://big-awards.com/enter-products/ oldalon
történő jelentkezéskor az
INNO-DOR kuponkódot
szükséges megadniuk.
Kapcsolódó cikkeink
Neubauer Katalin: „A folyamatosság és az aktív piaci jelenlét elengedhetetlen a sikeres kereskedelmi tevékenységhez”
A magyar kereskedelmi szektor számára 2023-ban a nagymértékű infláció jelentette…
Tovább olvasom >Tanuljunk ételt menteni a Facebookon?
A jelenleg több mint 165 000 főből álló Facebook-csoport közösségében való…
Tovább olvasom >Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja
Játékos módon tanít programozást gyerekeknek a 18 éves vállalkozó robotika…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A kiskereskedelem lehet az idei növekedés egyik támasza
A kiskereskedelem egyike azoknak a területeknek, amelyeken keresztül a lakosság…
Tovább olvasom >NGM: a kormány leszorította az inflációt, 2024. július 1-jétől megszűnik a kötelező akciózás
A kötelező akciózással – amelynek köszönhetően a családok olcsóbban juthattak…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „A folyamatosság és az aktív piaci jelenlét elengedhetetlen a sikeres kereskedelmi tevékenységhez”
A magyar kereskedelmi szektor számára 2023-ban a nagymértékű infláció jelentette…
Tovább olvasom >