Bicikliflottával könnyíti az irodai dolgozók visszatérését a Szentkirályi Magyarország elnöke
Ajándék kerékpárokkal ösztönzi a budapesti iroda dolgozóit a biztonságos és környezettudatos közlekedésre Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa. A kétkerekű járművekkel a home office utáni visszatérés megkönnyítésén túl Budapest környezeti terhelésének csökkentése a cél.
A korlátozások feloldásával párhuzamosan a Szentkirályi Magyarország irodai dolgozói közül is egyre többen térnek vissza az Infoparkba a csaknem három hónapnyi kötelező home office után. A munkába járás megkönnyítését és biztonságossá tételét szolgálja az új bicikliflotta, amelyet a vállalat elnöke és tulajdonosa, Balogh Levente ajándékozott a budapesti iroda munkatársainak.
„A mindannyiunk számára megterhelő időszakot követően nagy örömmel tölt el, hogy irodánk újra megtelik élettel. Minden helyiségben megtettük a szükséges előkészületeket, azonban szeretném, ha a kollégák az utazás során is biztonságban éreznék magukat. A dolgozóink egészsége a legfontosabb számunkra, ugyanakkor az sem utolsó szempont, hogy a kerékpárok környezetbarát alternatívát kínálnak a munkába járáshoz” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.
A meghatározó élelmiszeripari vállalat elnöke, Cápák között című üzleti showműsor befektetőjeként figyelt fel a Kruz Bike Company elnevezésű vállalkozásra, akiktől 10 darab, a Szentkirályi márkát is erősítő egyedileg emblémázott kerékpárt rendelt a fővárosi kollégák számára. A napközbeni tömegközlekedés és autóhasználat kiváltását ösztönözve a dolgozók munkanapokon akár haza is vihetik a járműveket. A munkatársak egészségének védelme mellett a Szentkirályi Magyarország célja, hogy a károsanyagokat kibocsátó járművek használatának csökkentésével fenntarthatóbbá tegye az iroda működését és hozzájáruljon egy zöldebb és élhetőbb Budapest megteremtéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >A kör bezárul: már a boltokban a bizonyíték, hogy a visszaváltott Szentkirályi-palackokból is újra palackok lesznek
Az újrahasznosítható anyagok begyűjtése és újrahasznosítása új szemléletet honosít meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >