Bezuhantak az Asahi eladásai Japánban a kibertámadás után

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 11. 18. 09:24
🎧 Hallgasd a cikket:

Jelentősen visszaestek az Asahi Group Holdings japán italgyártó vállalat októberi eladásai a szeptember végi kibertámadás következményeként.

A cég üdítőital-üzletágának bevétele mintegy 40%-kal csökkent az előző év azonos időszakához képest, mivel a szállítások csak október 3-án indultak újra. A hónap végére a forgalom már elérte az előző évi szint 80%-át, jelezve a fokozatos helyreállást.

A Just Drinks riportja szerint a Super Dry márka tulajdonosának sörüzletága kevésbé szenvedte meg a támadást: októberi bevételei meghaladták az előző év azonos időszakában mért bevétel 90%-át. Ezzel szemben az élelmiszerüzletág több mint 20%-os visszaesést mutatott – mindazonáltal a vállalat e téren priorizált és előnyben részesítette a társadalmilag fontos termékeket, így például a bébiételeket. A rivális sörgyártó Kirin Holdings szintén közzétette októberi értékesítési adatait, melyek alapján a vállalat sörüzletágának eladásai 19%-kal nőttek az előző év októberéhez képest.

A rendelések és a szállítási műveletek kezelése továbbra is manuálisan zajlik.

Az Asahi utólag jelezte, hogy a Qilin nevű kiberbűnözői csoport által magára vállalt támadás során veszélybe kerülhettek személyes adatok is.

Kapcsolódó cikkeink