Bezárja mustárgyártó üzemét az Unilever
Bejelentette a multinacionális Unilever, hogy bezárja mustárgyártó üzemét az angliai Norwichban – olvasható az agrarszektor.hu-n. A helyi termelők szeretnék megmenteni az ottani feldolgozást, ezért új együttműködést kezdeményeztek a cégnél. A tervek részét képezheti egy új gyártelep kialakítása is.
A napokban jelentette be az Unilever, hogy az angliai Norwichban bezárja 1995-ben megvásárolt üzemét, ahol a Colman’s márkanevű mustárok alapanyagát is gyártja. A híradások szerint ugyanakkor a környékbeli mustár- és mentatermelők szeretnék megmenteni a helyi feldolgozást, ezért hosszú távra szóló, új együttműködést kezdeményeztek az Unilevernél.
Egyelőre nem tisztázott, mi lesz a jelenlegi mustárgyártó üzem sorsa. Mindenesetre a további együttműködés részét képezheti egy új üzem vagy gyártelep létrehozása is, amelyet a termelők és az Unilever közös alapból finanszírozhatnának Norwich közelében. Itt a termelői elképzelések szerint folytatódhatna a mustár és a menta feldolgozása, ha az eddig működő gyár végleg bezárna.
Amennyiben új feldolgozó épülne, a termelők szerint legalább 25 új munkahely is létrejönne a környéken élők számára. Akadnak azonban olyanok, akik szerint a jelenlegi gyár megszüntetése “pusztító” hatású lenne az ottani termékfeldolgozásra, ezért azt szorgalmazzák, hogy az Unilever vizsgálja felül a tervezett bezárást. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >