Bezárja mustárgyártó üzemét az Unilever
Bejelentette a multinacionális Unilever, hogy bezárja mustárgyártó üzemét az angliai Norwichban – olvasható az agrarszektor.hu-n. A helyi termelők szeretnék megmenteni az ottani feldolgozást, ezért új együttműködést kezdeményeztek a cégnél. A tervek részét képezheti egy új gyártelep kialakítása is.
A napokban jelentette be az Unilever, hogy az angliai Norwichban bezárja 1995-ben megvásárolt üzemét, ahol a Colman’s márkanevű mustárok alapanyagát is gyártja. A híradások szerint ugyanakkor a környékbeli mustár- és mentatermelők szeretnék megmenteni a helyi feldolgozást, ezért hosszú távra szóló, új együttműködést kezdeményeztek az Unilevernél.
Egyelőre nem tisztázott, mi lesz a jelenlegi mustárgyártó üzem sorsa. Mindenesetre a további együttműködés részét képezheti egy új üzem vagy gyártelep létrehozása is, amelyet a termelők és az Unilever közös alapból finanszírozhatnának Norwich közelében. Itt a termelői elképzelések szerint folytatódhatna a mustár és a menta feldolgozása, ha az eddig működő gyár végleg bezárna.
Amennyiben új feldolgozó épülne, a termelők szerint legalább 25 új munkahely is létrejönne a környéken élők számára. Akadnak azonban olyanok, akik szerint a jelenlegi gyár megszüntetése “pusztító” hatású lenne az ottani termékfeldolgozásra, ezért azt szorgalmazzák, hogy az Unilever vizsgálja felül a tervezett bezárást. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Bank of England-kormányzó: főként az élelmiszerkereskedelem miatt kell újjáépíteni az EU-hoz fűződő kereskedelmi kapcsolatokat
A Bank of England kormányzója szerint Nagy-Britanniának újjá kell építenie…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >