Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé kínai vállalatát.
A shanghaji üzem tevékenységeit a vállalat Wuxi és Tianjin városban található gyáraiba helyezik át. A gyártásért és értékesítésért felelős Sanghaji Yakult megszűnik, míg az értékesítési részleg egy új sanghaji fiókhoz kerül.
Az édesített probiotikus italokat gyártó Yakult szerint az átszervezés célja a „vezetés hatékonyságának javítása” és a „források konszolidációjával történő hatékony működés” elérése. A 2006 óta működő sanghaji üzem a cég hét kínai gyártóhelye közül az egyik, évi 16 millió üveg kapacitással.
A cég közölte, hogy a kínai piac iránt elkötelezett, és célja továbbra is a növekedés. Az újonnan létrehozott sanghaji telephely folytatja az értékesítést a szupermarketekben és a Yakult Ladies házhozszállítási szolgáltatáson keresztül.
A döntés pénzügyi hatása elhanyagolható lesz a 2025 márciusában záruló pénzügyi évben. A Yakult nettó árbevétele 2024 első felében 255 milliárd jenre, míg működési nyeresége 13,2%-ról 14%-ra nőtt.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >