Bezárja egészségügyi központjait a Walmart
A jövedelmezőség hiányára hivatkozva a kiskereskedő mind az 51 klinikájának bezárásáról döntött
Úgy döntött a Walmart, hogy bezárja mind az 51 egészségügyi központját. Miután a vállalat öt év alatt egyre nagyobb számú klinikát működtetett, most úgy döntött, hogy az üzleti modell nem fenntartható a folytatáshoz.
A lépésről szóló tudósításában a The New York Times azt írta, hogy a Walmart 2019-ben indította útjára a klinikai kezdeményezését Dallasban, ahol alapellátást, laboratóriumokat, röntgent és elektrokardiográfiát, tanácsadást, valamint fogászati, optikai és hallásjavító szolgáltatásokat biztosított. Számos központ olyan kisebb városokban működött, ahol a vásárlók nem feltétlenül férnek hozzá minőségi ellátáshoz. A vállalat saját közlése szerint a megfizethetőségre összpontosított.
Alig több mint egy évvel ezelőtt a Times még azt közölte, hogy a Walmart azt tervezi, megduplázza egészségügyi központjainak számát, és hogy 2024 végére várhatóan több mint 75 Walmart Egészségügyi Központ működik majd, és olyan államokban terjeszkedik, mint Missouri és Arizona.
A vállalat közleményében jelezte, tisztában van azzal, hogy az 51 egészségügyi központ bezárása öt államban – Arkansasban, Floridában, Georgiában, Illinoisban és Texasban –, valamint a virtuális ellátás megszüntetése egyszerre érinti az ellátásban részesülő betegeket, az ellátást nyújtó munkatársakat és szolgáltatókat, valamint azokat a közösségeket, akik mindvégig támogatták a kezdeményezést. A közlemény szerint a nehéz döntés azért született, mert a kihívásokkal teli térítési környezet és az eszkalálódó működési költségek ellehetetlenítik a profitabilitást, ami fenntarthatatlanná teszi az üzletágat.
A vállalat hozzátette, hogy még nem rendelkezik konkrét dátumokkal arra vonatkozóan, hogy az egyes központok mikor zárnak be, de amint erről döntés születik, arról tájékoztat.
VMSD
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >