Bezárja egészségügyi központjait a Walmart
A jövedelmezőség hiányára hivatkozva a kiskereskedő mind az 51 klinikájának bezárásáról döntött
Úgy döntött a Walmart, hogy bezárja mind az 51 egészségügyi központját. Miután a vállalat öt év alatt egyre nagyobb számú klinikát működtetett, most úgy döntött, hogy az üzleti modell nem fenntartható a folytatáshoz.
A lépésről szóló tudósításában a The New York Times azt írta, hogy a Walmart 2019-ben indította útjára a klinikai kezdeményezését Dallasban, ahol alapellátást, laboratóriumokat, röntgent és elektrokardiográfiát, tanácsadást, valamint fogászati, optikai és hallásjavító szolgáltatásokat biztosított. Számos központ olyan kisebb városokban működött, ahol a vásárlók nem feltétlenül férnek hozzá minőségi ellátáshoz. A vállalat saját közlése szerint a megfizethetőségre összpontosított.
Alig több mint egy évvel ezelőtt a Times még azt közölte, hogy a Walmart azt tervezi, megduplázza egészségügyi központjainak számát, és hogy 2024 végére várhatóan több mint 75 Walmart Egészségügyi Központ működik majd, és olyan államokban terjeszkedik, mint Missouri és Arizona.
A vállalat közleményében jelezte, tisztában van azzal, hogy az 51 egészségügyi központ bezárása öt államban – Arkansasban, Floridában, Georgiában, Illinoisban és Texasban –, valamint a virtuális ellátás megszüntetése egyszerre érinti az ellátásban részesülő betegeket, az ellátást nyújtó munkatársakat és szolgáltatókat, valamint azokat a közösségeket, akik mindvégig támogatták a kezdeményezést. A közlemény szerint a nehéz döntés azért született, mert a kihívásokkal teli térítési környezet és az eszkalálódó működési költségek ellehetetlenítik a profitabilitást, ami fenntarthatatlanná teszi az üzletágat.
A vállalat hozzátette, hogy még nem rendelkezik konkrét dátumokkal arra vonatkozóan, hogy az egyes központok mikor zárnak be, de amint erről döntés születik, arról tájékoztat.
VMSD
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >