Bezárja egészségügyi központjait a Walmart
A jövedelmezőség hiányára hivatkozva a kiskereskedő mind az 51 klinikájának bezárásáról döntött
Úgy döntött a Walmart, hogy bezárja mind az 51 egészségügyi központját. Miután a vállalat öt év alatt egyre nagyobb számú klinikát működtetett, most úgy döntött, hogy az üzleti modell nem fenntartható a folytatáshoz.
A lépésről szóló tudósításában a The New York Times azt írta, hogy a Walmart 2019-ben indította útjára a klinikai kezdeményezését Dallasban, ahol alapellátást, laboratóriumokat, röntgent és elektrokardiográfiát, tanácsadást, valamint fogászati, optikai és hallásjavító szolgáltatásokat biztosított. Számos központ olyan kisebb városokban működött, ahol a vásárlók nem feltétlenül férnek hozzá minőségi ellátáshoz. A vállalat saját közlése szerint a megfizethetőségre összpontosított.
Alig több mint egy évvel ezelőtt a Times még azt közölte, hogy a Walmart azt tervezi, megduplázza egészségügyi központjainak számát, és hogy 2024 végére várhatóan több mint 75 Walmart Egészségügyi Központ működik majd, és olyan államokban terjeszkedik, mint Missouri és Arizona.
A vállalat közleményében jelezte, tisztában van azzal, hogy az 51 egészségügyi központ bezárása öt államban – Arkansasban, Floridában, Georgiában, Illinoisban és Texasban –, valamint a virtuális ellátás megszüntetése egyszerre érinti az ellátásban részesülő betegeket, az ellátást nyújtó munkatársakat és szolgáltatókat, valamint azokat a közösségeket, akik mindvégig támogatták a kezdeményezést. A közlemény szerint a nehéz döntés azért született, mert a kihívásokkal teli térítési környezet és az eszkalálódó működési költségek ellehetetlenítik a profitabilitást, ami fenntarthatatlanná teszi az üzletágat.
A vállalat hozzátette, hogy még nem rendelkezik konkrét dátumokkal arra vonatkozóan, hogy az egyes központok mikor zárnak be, de amint erről döntés születik, arról tájékoztat.
VMSD
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >