Bezárja egészségügyi központjait a Walmart
A jövedelmezőség hiányára hivatkozva a kiskereskedő mind az 51 klinikájának bezárásáról döntött
Úgy döntött a Walmart, hogy bezárja mind az 51 egészségügyi központját. Miután a vállalat öt év alatt egyre nagyobb számú klinikát működtetett, most úgy döntött, hogy az üzleti modell nem fenntartható a folytatáshoz.
A lépésről szóló tudósításában a The New York Times azt írta, hogy a Walmart 2019-ben indította útjára a klinikai kezdeményezését Dallasban, ahol alapellátást, laboratóriumokat, röntgent és elektrokardiográfiát, tanácsadást, valamint fogászati, optikai és hallásjavító szolgáltatásokat biztosított. Számos központ olyan kisebb városokban működött, ahol a vásárlók nem feltétlenül férnek hozzá minőségi ellátáshoz. A vállalat saját közlése szerint a megfizethetőségre összpontosított.
Alig több mint egy évvel ezelőtt a Times még azt közölte, hogy a Walmart azt tervezi, megduplázza egészségügyi központjainak számát, és hogy 2024 végére várhatóan több mint 75 Walmart Egészségügyi Központ működik majd, és olyan államokban terjeszkedik, mint Missouri és Arizona.
A vállalat közleményében jelezte, tisztában van azzal, hogy az 51 egészségügyi központ bezárása öt államban – Arkansasban, Floridában, Georgiában, Illinoisban és Texasban –, valamint a virtuális ellátás megszüntetése egyszerre érinti az ellátásban részesülő betegeket, az ellátást nyújtó munkatársakat és szolgáltatókat, valamint azokat a közösségeket, akik mindvégig támogatták a kezdeményezést. A közlemény szerint a nehéz döntés azért született, mert a kihívásokkal teli térítési környezet és az eszkalálódó működési költségek ellehetetlenítik a profitabilitást, ami fenntarthatatlanná teszi az üzletágat.
A vállalat hozzátette, hogy még nem rendelkezik konkrét dátumokkal arra vonatkozóan, hogy az egyes központok mikor zárnak be, de amint erről döntés születik, arról tájékoztat.
VMSD
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >