Bezárja egészségügyi központjait a Walmart
A jövedelmezőség hiányára hivatkozva a kiskereskedő mind az 51 klinikájának bezárásáról döntött
Úgy döntött a Walmart, hogy bezárja mind az 51 egészségügyi központját. Miután a vállalat öt év alatt egyre nagyobb számú klinikát működtetett, most úgy döntött, hogy az üzleti modell nem fenntartható a folytatáshoz.
A lépésről szóló tudósításában a The New York Times azt írta, hogy a Walmart 2019-ben indította útjára a klinikai kezdeményezését Dallasban, ahol alapellátást, laboratóriumokat, röntgent és elektrokardiográfiát, tanácsadást, valamint fogászati, optikai és hallásjavító szolgáltatásokat biztosított. Számos központ olyan kisebb városokban működött, ahol a vásárlók nem feltétlenül férnek hozzá minőségi ellátáshoz. A vállalat saját közlése szerint a megfizethetőségre összpontosított.
Alig több mint egy évvel ezelőtt a Times még azt közölte, hogy a Walmart azt tervezi, megduplázza egészségügyi központjainak számát, és hogy 2024 végére várhatóan több mint 75 Walmart Egészségügyi Központ működik majd, és olyan államokban terjeszkedik, mint Missouri és Arizona.
A vállalat közleményében jelezte, tisztában van azzal, hogy az 51 egészségügyi központ bezárása öt államban – Arkansasban, Floridában, Georgiában, Illinoisban és Texasban –, valamint a virtuális ellátás megszüntetése egyszerre érinti az ellátásban részesülő betegeket, az ellátást nyújtó munkatársakat és szolgáltatókat, valamint azokat a közösségeket, akik mindvégig támogatták a kezdeményezést. A közlemény szerint a nehéz döntés azért született, mert a kihívásokkal teli térítési környezet és az eszkalálódó működési költségek ellehetetlenítik a profitabilitást, ami fenntarthatatlanná teszi az üzletágat.
A vállalat hozzátette, hogy még nem rendelkezik konkrét dátumokkal arra vonatkozóan, hogy az egyes központok mikor zárnak be, de amint erről döntés születik, arról tájékoztat.
VMSD
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >