Bezárja az Aldi kasszanélküli tesztüzletét Hollandiában
Rövidesen bezárja az Aldi első pénztár nélküli üzletét a kontinensen. A vállalat közlése szerint rengeteget tanult a kísérlet során, de az meglehetősen sokba került.
Hamarosan lezárul az Aldi hollandiai kísérlete: az Utrechtben 2022 júliusában megnyitott pénztár nélküli üzletet két év után bezárja.
Mint azt Florian Scholbeck szóvivő az Algemeen Dagblad című holland lapnak elmondta:
– Szép kísérlet volt, sokat tanultunk. De a befektetés jelentős volt.
A vásárlók az üzletbe egy alkalmazás segítségével léphetnek be, ahol 475 kamera és 450 mérleg rögzíti a vásárlásokat. Az üzletből való kilépéskor a vásárlóknak egy QR-kódot beolvasniuk, majd ezután a fizetés automatikusan megtörténik. A kiskereskedő rendszeresen finomított a koncepción, bővítette a fizetési lehetőségek számát, és végül a fizetéshez egy kioszkot is létesített azon vásárlók számára, akik az alkalmazást nem akarták vagy nem tudták használni.
A diszkont elismerte, hogy a pénztár nélküli üzlet kereskedelmi szempontból nem volt nagy siker, mondván, hogy az üzlet túl kicsinek bizonyult a projekthez. Az Aldi úgy döntött, Eindhovenben egy nagyobb üzletben folytat hasonló tesztüzemet.
RetailDetail
Kapcsolódó cikkeink
Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Wossala Rozina sztárséf is az ALDI márkát erősíti
Együttműködésbe kezdett az ALDI és a hazai gasztronómia egyik legismertebb…
Tovább olvasom >Emeli a tétet az Aldi és a Schwarz Csoport a fenntartható kiskereskedelmi működés terén
A német diszkontok elkötelezettek a működésükből származó kibocsátás 2050-ig nettó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 167 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Júliusban a kivitel volumene 4,9, a behozatalé 7,1 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert…
Tovább olvasom >