Beyoncé a Pepsi régi-új arca
Néhány évvel ezelőtt Beyoncé volt már a Pepsi márkanagykövete, az üdítőital-óriás cég pedig most úgy döntött, újra az énekesnőt választja arcául. Beyoncé nemcsak a reklámokban fog szerepelni, de a dizájnolásban is részt vesz, és a márka által szponzorált Super Bowl döntő félidejében is koncertezik majd.
A kampány nem titkolt célja az, hogy a fogyasztók és a rajongók összekapcsolásával egyszerre népszerűsítse az énekesnőt és a márkát. A cég ezenkívül több millió dollárt fektet majd be egy alapba, amelyből Beyoncé különféle kreatív projektet tud finanszírozni. A kampány nagyjából 50 millió dollárjába kerül majd a Pepsinek, akik szerint egyértelműen az énekesnő a tökéletes reklámarc.
Nemcsak a másik kólaóriással folyton harcoló cég számára jött jól a deal, Beyoncé is roppant elégedett. Beyoncé egyébként idén már a második világsztár, aki a Pepsi nemzetközi kampányában szerepel. Az első Nicki Minaj és a Moment 4 Life című dala volt még az év elején. (myhit.tv)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >