Beyoncé a Pepsi régi-új arca
Néhány évvel ezelőtt Beyoncé volt már a Pepsi márkanagykövete, az üdítőital-óriás cég pedig most úgy döntött, újra az énekesnőt választja arcául. Beyoncé nemcsak a reklámokban fog szerepelni, de a dizájnolásban is részt vesz, és a márka által szponzorált Super Bowl döntő félidejében is koncertezik majd.
A kampány nem titkolt célja az, hogy a fogyasztók és a rajongók összekapcsolásával egyszerre népszerűsítse az énekesnőt és a márkát. A cég ezenkívül több millió dollárt fektet majd be egy alapba, amelyből Beyoncé különféle kreatív projektet tud finanszírozni. A kampány nagyjából 50 millió dollárjába kerül majd a Pepsinek, akik szerint egyértelműen az énekesnő a tökéletes reklámarc.
Nemcsak a másik kólaóriással folyton harcoló cég számára jött jól a deal, Beyoncé is roppant elégedett. Beyoncé egyébként idén már a második világsztár, aki a Pepsi nemzetközi kampányában szerepel. Az első Nicki Minaj és a Moment 4 Life című dala volt még az év elején. (myhit.tv)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >