Bevezeti csomagolásán a NaviLens technológiát a Strongbow
A Heineken tulajdonában lévő Strongbow cider az első jelentős alkoholos ital márka, amely bevezette a látássérültek számára kifejlesztett NaviLens technológiát termékcsomagolásán.
Az új, nagy kontrasztú QR-kód okostelefonnal beolvasható, és segítségével a vak és gyengénlátó fogyasztók képesek a terméket az üzletben könnyebben megtalálni és használni – írja a FoodBev Media.
A kód a NaviLens alkalmazáshoz kapcsolódik, amely információkat nyújt az összetevőkről, a termék alkoholtartalmáról, miközben a márkához kapcsolódó tartalmakat is közöl. Az újítás a Strongbow és a Purple Goat inkluzív marketingügynökség együttműködésének része, amely az az ital hozzáférhetőségét igyekszik felmérni arra törekedve, hogy a márka „a világ leginkább befogadó ciderévé” váljon.
A Purple Goat kutatása alapján a fogyatékkal élő vásárlók 90%-a akadályokba ütközik vásárlás közben, míg a Royal National Institute of Blind People szerint a vakok és gyengénlátók 90%-a számára a csomagoláson lévő információk nehezen vagy egyáltalán nem olvashatók. A Purple Goat a látássérült közösségek visszajelzései alapján segített a csomagolás fejlesztésében.
A NaviLens technológia jelenleg az Egyesült Királyság tömegközlekedésében és néhány élelmiszeripari márka – például a Müller és a Kellogg Company – termékein van jelen, de az FMCG szektorban való széleskörű elterjedése még várat magára.
Kapcsolódó cikkeink
Fontos AI-megállapodást kötött az Asda és a Microsoft
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárlással terjeszkedik Közép-Amerikában a Heineken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bezárja brit üzleteit az Amazon Fresh, az online jelenlétre helyezi a hangsúlyt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az MNB 6,5%-on tartja az alapkamatot – romlott a növekedési kilátás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nőtt a Tesco forgalma a pénzügyi év első felében, javult a közép-európai üzletág értékesítése is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >