Bevezeti csomagolásán a NaviLens technológiát a Strongbow

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 09. 12. 09:19
🎧 Hallgasd a cikket:

A Heineken tulajdonában lévő Strongbow cider az első jelentős alkoholos ital márka, amely bevezette a látássérültek számára kifejlesztett NaviLens technológiát termékcsomagolásán.

Az új, nagy kontrasztú QR-kód okostelefonnal beolvasható, és segítségével a vak és gyengénlátó fogyasztók képesek a terméket az üzletben könnyebben megtalálni és használni – írja a FoodBev Media.

A kód a NaviLens alkalmazáshoz kapcsolódik, amely információkat nyújt az összetevőkről, a termék alkoholtartalmáról, miközben a márkához kapcsolódó tartalmakat is közöl. Az újítás a Strongbow és a Purple Goat inkluzív marketingügynökség együttműködésének része, amely az az ital hozzáférhetőségét igyekszik felmérni arra törekedve, hogy a márka „a világ leginkább befogadó ciderévé” váljon.

A Purple Goat kutatása alapján a fogyatékkal élő vásárlók 90%-a akadályokba ütközik vásárlás közben, míg a Royal National Institute of Blind People szerint a vakok és gyengénlátók 90%-a számára a csomagoláson lévő információk nehezen vagy egyáltalán nem olvashatók. A Purple Goat a látássérült közösségek visszajelzései alapján segített a csomagolás fejlesztésében.

A NaviLens technológia jelenleg az Egyesült Királyság tömegközlekedésében és néhány élelmiszeripari márka – például a Müller és a Kellogg Company – termékein van jelen, de az FMCG szektorban való széleskörű elterjedése még várat magára.

Kapcsolódó cikkeink