Bevásárolta magát a német Delivery Hero a brit Deliverooba
A németországi Delivery Hero 5,09% részesedést szerzett a rivális Deliverooban, amelynek részvényárfolyama márciusi piacra lépése óta most érte el a legmagasabb értéket.
Bár az olyan ételfutárcégek, mint a Delivery Hero, Deliveroo, Uber Eats és a Just Eat Takeaway.com profitáltak a karanténok alatti keresletnövekedésből, elemzők szerint egyáltalán nem biztos, hogy az éttermek újranyitásával ez az állapot fenn is marad. Az új piacokra való betörés és a konszolidáció felé tett kezdeti lépések számos keresztrészesedést hoztak létre a szektorban.
A 2011-ben alapított Delivery Hero világszerte mintegy 50 országban van jelen, különösképpen Ázsiában, ahol övé a foodpanda. Miután 2016-ban Hungryhouse vállalkozását eladta a Just Eatnek, a vállalat a Deliveroo legnagyobb piacán, Nagy-Britanniában nincs jelen. Mindazonáltal részesedéssel rendelkezik a Just Eat Takeaway.com és a spanyol Glovo vállalatokban.
Kapcsolódó cikkeink
Piacrészvesztésben a Just Eat Takeaway
Jelentős, 6%-os visszaesést jelentett a Just Eat Takeaway a harmadik…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít a brit Co-op
Bejelentette A Co-op, hogy éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít leedsi, londoni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >