Bevásárolt a Campari, a nyeresége bánta
A 179 millió eurós többletkiadást a 15 százalékos árbevételnövekedés sem tudta ellensúlyozni.
A Davide Campari-Milano olasz italgyártó cég nettó nyeresége
tavaly 0,8 százalékkal, 117,1 millió euróra csökkent, ez főleg három
whiskymárka, köztük a Glen Grant megvételével, illetve az amerikai Skyy Spirits
vodkagyár teljes bekebelezésével járó 130, illetve 49 millió eurós
többletkiadásra vezethető vissza. Az árbevétel 15 százalékkal, 932,4 millió
euróra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >