Bevásárolt a Campari, a nyeresége bánta
A 179 millió eurós többletkiadást a 15 százalékos árbevételnövekedés sem tudta ellensúlyozni.
A Davide Campari-Milano olasz italgyártó cég nettó nyeresége
tavaly 0,8 százalékkal, 117,1 millió euróra csökkent, ez főleg három
whiskymárka, köztük a Glen Grant megvételével, illetve az amerikai Skyy Spirits
vodkagyár teljes bekebelezésével járó 130, illetve 49 millió eurós
többletkiadásra vezethető vissza. Az árbevétel 15 százalékkal, 932,4 millió
euróra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >