Bevásárolt a Campari, a nyeresége bánta
🎧 Hallgasd a cikket:
A 179 millió eurós többletkiadást a 15 százalékos árbevételnövekedés sem tudta ellensúlyozni.
A Davide Campari-Milano olasz italgyártó cég nettó nyeresége
tavaly 0,8 százalékkal, 117,1 millió euróra csökkent, ez főleg három
whiskymárka, köztük a Glen Grant megvételével, illetve az amerikai Skyy Spirits
vodkagyár teljes bekebelezésével járó 130, illetve 49 millió eurós
többletkiadásra vezethető vissza. Az árbevétel 15 százalékkal, 932,4 millió
euróra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A dietetikusok szerint itt az ideje a tudatosabb fehérjefogyasztásnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >