Bevásárolt a Campari, a nyeresége bánta
A 179 millió eurós többletkiadást a 15 százalékos árbevételnövekedés sem tudta ellensúlyozni.
A Davide Campari-Milano olasz italgyártó cég nettó nyeresége
tavaly 0,8 százalékkal, 117,1 millió euróra csökkent, ez főleg három
whiskymárka, köztük a Glen Grant megvételével, illetve az amerikai Skyy Spirits
vodkagyár teljes bekebelezésével járó 130, illetve 49 millió eurós
többletkiadásra vezethető vissza. Az árbevétel 15 százalékkal, 932,4 millió
euróra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >