Bevásárolt a Campari, a nyeresége bánta
A 179 millió eurós többletkiadást a 15 százalékos árbevételnövekedés sem tudta ellensúlyozni.
A Davide Campari-Milano olasz italgyártó cég nettó nyeresége
tavaly 0,8 százalékkal, 117,1 millió euróra csökkent, ez főleg három
whiskymárka, köztük a Glen Grant megvételével, illetve az amerikai Skyy Spirits
vodkagyár teljes bekebelezésével járó 130, illetve 49 millió eurós
többletkiadásra vezethető vissza. Az árbevétel 15 százalékkal, 932,4 millió
euróra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >