Bevásárolja magát a PepsiCo a kínai Natural Foodba
Huszonhat százalékot vásárolt meg a PepsiCo Kína egyik legnagyobb természetes élelmiszer-cégéből, a Natural Food Internationalból. A lépéssel a Pepsi lett a cég második legnagyobb résztulajdonosa.
A Natural Food termékei a hagyományos kínai étrenden alapulnak. A PepsiCo lépését azzal indokolta, hogy szeretné felgyorsítani fejlesztéseit Kínában.
Kapcsolódó cikkeink
70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >Kínából érkezik az import áruk 90 százaléka légi úton
Gyógyszerek, romlandó áruk, gyártáshoz szükséges alapanyagok – leggyakrabban ezek az…
Tovább olvasom >Kína feloldotta az argentin baromfihús behozatali tilalmát
Kína feloldotta az Argentínából származó baromfihús behozatali tilalmát, amelyet 2023…
Tovább olvasom >További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >