Bevásárlótáska nélkül szállít házhoz a Tesco
Magyarországon egy ember átlagosan 500 bevásárlótáskát használ el egy év alatt, a táskák 90 százalékát pedig egyetlen használat után kidobja – idézi a Tesco közleményét a Világgazdaság Online.
A TESCO február 1-től bevásárlótáskák nélkül szállítja házhoz az online rendelt termékeket. Az áruházlánc döntése tükrözi a vásárlói igényeket, ugyanis belső kutatása szerint a magyarok több mint fele egyáltalán nem, vagy kevesebb táskát szeretne kapni vásárláskor.
A Tesco 2013-as indulása óta folyamatosan fejleszti online bevásárlás szolgáltatását a visszajelzések alapján. Az Európai Unió állampolgárai átlagosan 198 bevásárlótáskát használnak évente, egy táska pedig több mint 100 év alatt bomlik le. Az áruházlánc környezetvédelemi szempontokat és a vásárlók véleményét figyelembe véve február 1-től csak azokat a húskészítményeket, lédig zöldség és gyümölcs, a csemege pultos és a vegyi árukat (mérettől függően) szállítja ki táskában, amelyeknél ezt a higiéniai előírások megkövetelik – közölte a Tesco.
„Arra törekszünk, hogy minimalizáljuk a vásárlás során keletkező hulladékot, így fenntarthatóbbá tegyük működésünket. Szerencsére vásárlóink is egyetértenek velünk; a belső kutatásunkon a táska nélküli házhozszállítást választók 65 százaléka környezetvédelmi szempontokat tartott szem előtt szavazata leadásakor. Azok, akik továbbra is bevásárlótáskában szeretnék kapni a termékeket, természetesen egyetlen kattintással választhatják ezt az opciót is – külön díjazás ellenében – rendelésük leadásakor. A Tesco Székesfehérváron és Győrben már május óta teszteli a környezetbarát megoldást az online rendelések esetében. Nagyon hálásak vagyunk azért, ha vásárlóink segítenek nekünk védeni bolygónkat, és a táska nélküli kiszállítást választják” – mondta Sebestyén Péter, a Tesco Global Áruházak Zrt. e-kereskedelmi üzletágának vezetője. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >