Bevásárlószoftver és digitális hirdetések a Microsofttól
A videoképernyővel felszerelt bevásárlókocsikon megjelenik az otthon begépelt lista, melyről a rendszer lehúzza a már megvásárolt tételeket.
A szoftveróriás és partnerei, a Plano, és a texasi MediaCart Holdings Inc. által fejlesztett rendszer tesztje 2008 második felében kezdődik az amerikai ShopRite hálózat szupermarketjeiben. A rendszer rádiófrekvenciás azonosítóval méri be, hogy hol található a bolt területén a vásárló kocsija. A rögzített adatokból a ShopRite, valamint az élelmiszeripari cégek is képesek jobban átlátni a vásárlási mintákat, az ebből leszűrt adatokat pedig arra is fel lehet használni, hogy a bolt egyes pontjain speciálisan célzott hirdetéseket küldjenek a vásárlóknak – mivel a kártyák az előző vásárlások adatait is tartalmazzák. A Microsoft sietett leszögezni, hogy a hűségkártyán nyilvántartott személyes adatokhoz sem ők, sem a hirdetők nem juthatnak hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >