Bevásárlószoftver és digitális hirdetések a Microsofttól
A videoképernyővel felszerelt bevásárlókocsikon megjelenik az otthon begépelt lista, melyről a rendszer lehúzza a már megvásárolt tételeket.
A szoftveróriás és partnerei, a Plano, és a texasi MediaCart Holdings Inc. által fejlesztett rendszer tesztje 2008 második felében kezdődik az amerikai ShopRite hálózat szupermarketjeiben. A rendszer rádiófrekvenciás azonosítóval méri be, hogy hol található a bolt területén a vásárló kocsija. A rögzített adatokból a ShopRite, valamint az élelmiszeripari cégek is képesek jobban átlátni a vásárlási mintákat, az ebből leszűrt adatokat pedig arra is fel lehet használni, hogy a bolt egyes pontjain speciálisan célzott hirdetéseket küldjenek a vásárlóknak – mivel a kártyák az előző vásárlások adatait is tartalmazzák. A Microsoft sietett leszögezni, hogy a hűségkártyán nyilvántartott személyes adatokhoz sem ők, sem a hirdetők nem juthatnak hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >