Bevált az InBev stratégiája
Minden téren növekedésről számolt be a Borsodi Sörgyár Zrt. anyavállalata, az InBev. Az eladott sör mennyisége 2007-ben 4,7 százalékkal nőtt, csaknem elérve a 230 millió hektolitert, míg az árbevétel 7,2 százalékkal 14,430 milliárd euróra gyarapodott.Eredményesnek bizonyult a konszern stratégiája, amelynek keretében elsősorban a márkás söreik volumenére koncentráltak, miközben a saját címkézésű és kisebb marginú sörök gyártását visszafogták. A nagy régiók közül Latin-Amerika, valamint Közép- és Kelet-Európa teljesítettek átlagon felül.
– Tudjuk, hogy még sok tennivaló áll előttünk, hogy elérjük a kitűzött álmot, vagyis hogy egy ideálisabb világban a miénk legyen a legjobb sörgyártó vállalat. Izgalommal tekintünk az eljövendő, 2008-as év elé, eltökélten, hogy újabb lépéseket fogunk tenni az álmunk valóra válásához vezető úton – jelentette ki Carlos Brito, az InBev vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >