Bevált az InBev stratégiája
Minden téren növekedésről számolt be a Borsodi Sörgyár Zrt. anyavállalata, az InBev. Az eladott sör mennyisége 2007-ben 4,7 százalékkal nőtt, csaknem elérve a 230 millió hektolitert, míg az árbevétel 7,2 százalékkal 14,430 milliárd euróra gyarapodott.Eredményesnek bizonyult a konszern stratégiája, amelynek keretében elsősorban a márkás söreik volumenére koncentráltak, miközben a saját címkézésű és kisebb marginú sörök gyártását visszafogták. A nagy régiók közül Latin-Amerika, valamint Közép- és Kelet-Európa teljesítettek átlagon felül.
– Tudjuk, hogy még sok tennivaló áll előttünk, hogy elérjük a kitűzött álmot, vagyis hogy egy ideálisabb világban a miénk legyen a legjobb sörgyártó vállalat. Izgalommal tekintünk az eljövendő, 2008-as év elé, eltökélten, hogy újabb lépéseket fogunk tenni az álmunk valóra válásához vezető úton – jelentette ki Carlos Brito, az InBev vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >