„Bettergoods” néven indít új saját márkát a Walmart
Az amerikai Walmart új saját márkát indított, amely alatt forgalmazott termékek többségének az ára nem éri el az 5 dollárt. A kiskereskedő célja, hogy a kiélezett piaci versenyben javítsa és bővítse kínálatát.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A világ legnagyobb kiskereskedője közölte, hogy az új „bettergoods” márkanév alatt 50 kategóriában különféle tejtermékeket, snackeket, italokat, tésztákat, leveseket, kávét, csokoládét és egyéb élelmiszereket fog árusítani.
Bár a legfontosabb az ár volt, a kiskereskedő a vásárlók magasabb szintű élelmiszerélményre vonatkozó elvárásait is szem előtt tartotta. Ez a vásárlói igény vezetett a kiskereskedő eddigi leggyorsabb termékfejlesztéséhez és márkabevezetéséhez.
Mindeközben a nagy versenytársak, köztük a Kroger és a Target is agresszívan erősítik saját márkás élelmiszer-kínálatukat.
Kapcsolódó cikkeink
USA: karácsonykor a menü az első
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Női energiaitalt dob piacra a Monster az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A spórolás miatt csökken az éttermi forgalom az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
