„Bettergoods” néven indít új saját márkát a Walmart
Az amerikai Walmart új saját márkát indított, amely alatt forgalmazott termékek többségének az ára nem éri el az 5 dollárt. A kiskereskedő célja, hogy a kiélezett piaci versenyben javítsa és bővítse kínálatát.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A világ legnagyobb kiskereskedője közölte, hogy az új „bettergoods” márkanév alatt 50 kategóriában különféle tejtermékeket, snackeket, italokat, tésztákat, leveseket, kávét, csokoládét és egyéb élelmiszereket fog árusítani.
Bár a legfontosabb az ár volt, a kiskereskedő a vásárlók magasabb szintű élelmiszerélményre vonatkozó elvárásait is szem előtt tartotta. Ez a vásárlói igény vezetett a kiskereskedő eddigi leggyorsabb termékfejlesztéséhez és márkabevezetéséhez.
Mindeközben a nagy versenytársak, köztük a Kroger és a Target is agresszívan erősítik saját márkás élelmiszer-kínálatukat.
Kapcsolódó cikkeink
A fogyókúrás gyógyszerek újraírják a vásárlási szokásokat az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mini dobozokkal célozza az árérzékeny és egészségtudatos amerikai vásárlókat a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A KPMG idén is megkérdezte a vezérigazgatókat: szaporodtak a kihívások, a vezetők borúlátóbbak, mint egy éve ilyenkor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmezési világnap 2025 – 80 éves a FAO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lex trappistsa – lex uborka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >