„Bettergoods” néven indít új saját márkát a Walmart
Az amerikai Walmart új saját márkát indított, amely alatt forgalmazott termékek többségének az ára nem éri el az 5 dollárt. A kiskereskedő célja, hogy a kiélezett piaci versenyben javítsa és bővítse kínálatát.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A világ legnagyobb kiskereskedője közölte, hogy az új „bettergoods” márkanév alatt 50 kategóriában különféle tejtermékeket, snackeket, italokat, tésztákat, leveseket, kávét, csokoládét és egyéb élelmiszereket fog árusítani.
Bár a legfontosabb az ár volt, a kiskereskedő a vásárlók magasabb szintű élelmiszerélményre vonatkozó elvárásait is szem előtt tartotta. Ez a vásárlói igény vezetett a kiskereskedő eddigi leggyorsabb termékfejlesztéséhez és márkabevezetéséhez.
Mindeközben a nagy versenytársak, köztük a Kroger és a Target is agresszívan erősítik saját márkás élelmiszer-kínálatukat.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >