„Bettergoods” néven indít új saját márkát a Walmart
Az amerikai Walmart új saját márkát indított, amely alatt forgalmazott termékek többségének az ára nem éri el az 5 dollárt. A kiskereskedő célja, hogy a kiélezett piaci versenyben javítsa és bővítse kínálatát.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A világ legnagyobb kiskereskedője közölte, hogy az új „bettergoods” márkanév alatt 50 kategóriában különféle tejtermékeket, snackeket, italokat, tésztákat, leveseket, kávét, csokoládét és egyéb élelmiszereket fog árusítani.
Bár a legfontosabb az ár volt, a kiskereskedő a vásárlók magasabb szintű élelmiszerélményre vonatkozó elvárásait is szem előtt tartotta. Ez a vásárlói igény vezetett a kiskereskedő eddigi leggyorsabb termékfejlesztéséhez és márkabevezetéséhez.
Mindeközben a nagy versenytársak, köztük a Kroger és a Target is agresszívan erősítik saját márkás élelmiszer-kínálatukat.
Kapcsolódó cikkeink
Egészséges üdítőmárkát dobott piacra Ben Stiller az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1,7 millió dollárból épít új gyárat a Red Bull Észak-Karolinában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >PwC: Ötéves mélypontra mérséklődhet idén az ünnepi költés az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: az áremelkedés üteme 2026 elején mérséklődhet tartósan a jegybanki toleranciasávba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé és a Tesco újra együtt támogatja az Élelmiszerbank munkáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >