Beszünteti ketreces tartásból származó saját márkás tojásainak értékesítését a Carrefour Polska
Nem árul tovább ketreces tartásból származó tojásokat a Carrefour Polska. A cég döntése része a Carrefour a lengyel piacot érintő átalakulási stratégiájának, valamint az Act For Food programnak.
A kezdeményezés részeként a „Trójki” néven futó tojásokat többé nem értékesíti a cég, mivel azok nem szabad tartású tyúkoktól származnak. Ezzel egyidőben a Carrefour kibővíti organikus tojásválasztékát.
2025-re a Carrefour teljes mértékben átáll a szabadtartású tyúkoktól származó tojások értékesítésére.
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >Ezek a tényezők befolyásolták az árakat a tej- és a tojáspiacon
Két gyorsított ágazati vizsgálatot is lezárt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >