Beszünteti ketreces tartásból származó saját márkás tojásainak értékesítését a Carrefour Polska
Nem árul tovább ketreces tartásból származó tojásokat a Carrefour Polska. A cég döntése része a Carrefour a lengyel piacot érintő átalakulási stratégiájának, valamint az Act For Food programnak.
A kezdeményezés részeként a „Trójki” néven futó tojásokat többé nem értékesíti a cég, mivel azok nem szabad tartású tyúkoktól származnak. Ezzel egyidőben a Carrefour kibővíti organikus tojásválasztékát.
2025-re a Carrefour teljes mértékben átáll a szabadtartású tyúkoktól származó tojások értékesítésére.
Kapcsolódó cikkeink
Tojásválság az USA-ban: húsvét előtt nemcsak a nyuszi keres, hanem a kormány is
Az Egyesült Államokban az utóbbi hónapokban egészen extrém magasságokba szökött…
Tovább olvasom >Kilencven forint körül alakulhat az idei húsvéti tojás átlagára
Húsvétra 90 forint körül alakulhat a tojás fogyasztói átlagára, ami…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >