Beszállítókkal összefogva igyekszik enyhíteni a higiéniai szegénységen a brit Tesco
A brit Tesco ismét összefogott olyan jól ismert háztartási és higiéniai márkák mint az Andrex, az Aquafresh, a Bodyform, a Radox, a Sure és a Wilkinson Sword beszállítóival, hogy több millió személyes higiéniai terméket juttasson a rászorulóknak.
Június 11-ig minden két alapvető higiéniai termék Tescótól történő vásárlása után a beszállítók egy harmadik higiéniai terméket közvetlenül az In Kind Direct jótékonysági szervezetnek adományoznak.
Az akció egy tavaly őszi hasonló akció folytatása, amikor is a kiskereskedő a beszállítóival együttműködve reagált a növekvő szükségletekre és adományozott a kampány keretében több mint kétmillió terméket.
A kampányban ismét részt vesz az Unilever, az Essity, a Haleon, a Kimberly-Clark, valamint egy új partner, az Edgewell.
A termékeket az In Kind Direct fogja szétosztani, amely az Egyesült Királyságban több ezer jótékonysági szervezettel, közösségi csoporttal, élelmiszerbankkal és iskolával dolgozik együtt azon, hogy a szükséges higiéniai termékek eljussanak a rászorulókhoz.
Az Essity által a Tescoval és az In Kind Directtel közösen megrendelt friss kutatás szerint tavaly az érintett háztartások 32%-a maradt higiéniai termékek, például sampon vagy dezodor nélkül, és a tavaly higiéniai termékek megvásárlásával küszködők 30%-a kénytelen volt családtagjaitól vagy barátaitól kölcsönkérni.
További 26% nyilatkozott úgy, hogy a közterületeken ingyenesen rendelkezésre álló termékeket kellett használnia, 21% pedig jótékonysági szervezetektől kapott higiéniai termékeket.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése…
Tovább olvasom >Több mint 2000 adag karácsonyi ebédet adományoz rászorulóknak a brit Aldi az ünnepi szezonban
Az idei ünnepi szezonban több mint 2000 karácsonyi ebédet adományoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A harmadik negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,7százalékkal mérséklődött az előző év azonos időszakihoz képest
Magyarország bruttó hazai termékének (GDP) volumene 2024 harmadik negyedévében a…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Lakásfelújítás: új lehetőség a SZÉP-kártyával
A kormány döntése értelmében 2025-től a SZÉP-kártyán rendelkezésre álló összeg…
Tovább olvasom >