Beszállítókkal összefogva igyekszik enyhíteni a higiéniai szegénységen a brit Tesco
A brit Tesco ismét összefogott olyan jól ismert háztartási és higiéniai márkák mint az Andrex, az Aquafresh, a Bodyform, a Radox, a Sure és a Wilkinson Sword beszállítóival, hogy több millió személyes higiéniai terméket juttasson a rászorulóknak.
Június 11-ig minden két alapvető higiéniai termék Tescótól történő vásárlása után a beszállítók egy harmadik higiéniai terméket közvetlenül az In Kind Direct jótékonysági szervezetnek adományoznak.
Az akció egy tavaly őszi hasonló akció folytatása, amikor is a kiskereskedő a beszállítóival együttműködve reagált a növekvő szükségletekre és adományozott a kampány keretében több mint kétmillió terméket.
A kampányban ismét részt vesz az Unilever, az Essity, a Haleon, a Kimberly-Clark, valamint egy új partner, az Edgewell.
A termékeket az In Kind Direct fogja szétosztani, amely az Egyesült Királyságban több ezer jótékonysági szervezettel, közösségi csoporttal, élelmiszerbankkal és iskolával dolgozik együtt azon, hogy a szükséges higiéniai termékek eljussanak a rászorulókhoz.
Az Essity által a Tescoval és az In Kind Directtel közösen megrendelt friss kutatás szerint tavaly az érintett háztartások 32%-a maradt higiéniai termékek, például sampon vagy dezodor nélkül, és a tavaly higiéniai termékek megvásárlásával küszködők 30%-a kénytelen volt családtagjaitól vagy barátaitól kölcsönkérni.
További 26% nyilatkozott úgy, hogy a közterületeken ingyenesen rendelkezésre álló termékeket kellett használnia, 21% pedig jótékonysági szervezetektől kapott higiéniai termékeket.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >