Beszállítókkal összefogva igyekszik enyhíteni a higiéniai szegénységen a brit Tesco
A brit Tesco ismét összefogott olyan jól ismert háztartási és higiéniai márkák mint az Andrex, az Aquafresh, a Bodyform, a Radox, a Sure és a Wilkinson Sword beszállítóival, hogy több millió személyes higiéniai terméket juttasson a rászorulóknak.
Június 11-ig minden két alapvető higiéniai termék Tescótól történő vásárlása után a beszállítók egy harmadik higiéniai terméket közvetlenül az In Kind Direct jótékonysági szervezetnek adományoznak.
Az akció egy tavaly őszi hasonló akció folytatása, amikor is a kiskereskedő a beszállítóival együttműködve reagált a növekvő szükségletekre és adományozott a kampány keretében több mint kétmillió terméket.
A kampányban ismét részt vesz az Unilever, az Essity, a Haleon, a Kimberly-Clark, valamint egy új partner, az Edgewell.
A termékeket az In Kind Direct fogja szétosztani, amely az Egyesült Királyságban több ezer jótékonysági szervezettel, közösségi csoporttal, élelmiszerbankkal és iskolával dolgozik együtt azon, hogy a szükséges higiéniai termékek eljussanak a rászorulókhoz.
Az Essity által a Tescoval és az In Kind Directtel közösen megrendelt friss kutatás szerint tavaly az érintett háztartások 32%-a maradt higiéniai termékek, például sampon vagy dezodor nélkül, és a tavaly higiéniai termékek megvásárlásával küszködők 30%-a kénytelen volt családtagjaitól vagy barátaitól kölcsönkérni.
További 26% nyilatkozott úgy, hogy a közterületeken ingyenesen rendelkezésre álló termékeket kellett használnia, 21% pedig jótékonysági szervezetektől kapott higiéniai termékeket.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >