Beszállítókkal összefogva igyekszik enyhíteni a higiéniai szegénységen a brit Tesco
A brit Tesco ismét összefogott olyan jól ismert háztartási és higiéniai márkák mint az Andrex, az Aquafresh, a Bodyform, a Radox, a Sure és a Wilkinson Sword beszállítóival, hogy több millió személyes higiéniai terméket juttasson a rászorulóknak.
Június 11-ig minden két alapvető higiéniai termék Tescótól történő vásárlása után a beszállítók egy harmadik higiéniai terméket közvetlenül az In Kind Direct jótékonysági szervezetnek adományoznak.
Az akció egy tavaly őszi hasonló akció folytatása, amikor is a kiskereskedő a beszállítóival együttműködve reagált a növekvő szükségletekre és adományozott a kampány keretében több mint kétmillió terméket.
A kampányban ismét részt vesz az Unilever, az Essity, a Haleon, a Kimberly-Clark, valamint egy új partner, az Edgewell.
A termékeket az In Kind Direct fogja szétosztani, amely az Egyesült Királyságban több ezer jótékonysági szervezettel, közösségi csoporttal, élelmiszerbankkal és iskolával dolgozik együtt azon, hogy a szükséges higiéniai termékek eljussanak a rászorulókhoz.
Az Essity által a Tescoval és az In Kind Directtel közösen megrendelt friss kutatás szerint tavaly az érintett háztartások 32%-a maradt higiéniai termékek, például sampon vagy dezodor nélkül, és a tavaly higiéniai termékek megvásárlásával küszködők 30%-a kénytelen volt családtagjaitól vagy barátaitól kölcsönkérni.
További 26% nyilatkozott úgy, hogy a közterületeken ingyenesen rendelkezésre álló termékeket kellett használnia, 21% pedig jótékonysági szervezetektől kapott higiéniai termékeket.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >