Beszállítókkal összefogva igyekszik enyhíteni a higiéniai szegénységen a brit Tesco
A brit Tesco ismét összefogott olyan jól ismert háztartási és higiéniai márkák mint az Andrex, az Aquafresh, a Bodyform, a Radox, a Sure és a Wilkinson Sword beszállítóival, hogy több millió személyes higiéniai terméket juttasson a rászorulóknak.
Június 11-ig minden két alapvető higiéniai termék Tescótól történő vásárlása után a beszállítók egy harmadik higiéniai terméket közvetlenül az In Kind Direct jótékonysági szervezetnek adományoznak.
Az akció egy tavaly őszi hasonló akció folytatása, amikor is a kiskereskedő a beszállítóival együttműködve reagált a növekvő szükségletekre és adományozott a kampány keretében több mint kétmillió terméket.
A kampányban ismét részt vesz az Unilever, az Essity, a Haleon, a Kimberly-Clark, valamint egy új partner, az Edgewell.
A termékeket az In Kind Direct fogja szétosztani, amely az Egyesült Királyságban több ezer jótékonysági szervezettel, közösségi csoporttal, élelmiszerbankkal és iskolával dolgozik együtt azon, hogy a szükséges higiéniai termékek eljussanak a rászorulókhoz.
Az Essity által a Tescoval és az In Kind Directtel közösen megrendelt friss kutatás szerint tavaly az érintett háztartások 32%-a maradt higiéniai termékek, például sampon vagy dezodor nélkül, és a tavaly higiéniai termékek megvásárlásával küszködők 30%-a kénytelen volt családtagjaitól vagy barátaitól kölcsönkérni.
További 26% nyilatkozott úgy, hogy a közterületeken ingyenesen rendelkezésre álló termékeket kellett használnia, 21% pedig jótékonysági szervezetektől kapott higiéniai termékeket.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Helyi gyártással és exporttal növelné piaci részesedését a Haleon Pakistan
A Haleon Pakistan 2025 első negyedévében tervezi elindítani a Centrum…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >