Beszállítói konferenciát tartott a METRO
A METRO Kereskedelmi Kft. 2014. december 5-én szervezte meg a sajátmárkás Beszállító Konferenciáját, amely keretében közös gondolkozásra invitálta sajátmárkás termékeit gyártó beszállítóit a METRO Gasztroakadémiára.
A korábbi évek, illetve az idei novemberi általános Beszállítói konferencia sikerén felbuzdulva decemberben ismét megrendezte a már hagyománynak számító Beszállítói Konferenciáját a METRO, ahol az áruház értékesítési, kiszállítási, minőségbiztosítási, beszerzési és marketing vezetői egyeztettek a beszállítóik képviselőjével a jövő évi középtávú együttműködési lehetőségekről, irányvonalakról.
„A hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként a METRO célja a magyar vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint kiemelt témaként kezeljük a magyar termékek népszerűsítését” – mondta el Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója az esemény kapcsán.
A nagykereskedés szervezetten, tudatosan igyekszik keresni a beszállítókkal az együttműködési lehetőségeket. Ennek egyik platformja az idén már második alkalommal megrendezett fórum, ahol a vállalat teljes vezetése képviseltette magát: a konferencián a Kínálati, Minőségbiztosítási, Vevőmanagement és Ellátási Lánc Osztályai mutatták be tervezett középtávú stratégiájukat és fogadták a beszállítói véleményeket, ötleteket, amely alapján meghatározták a jövő évi együttműködési irányvonalakat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >