Beszáll az étel- és italautomaták piacára a Luckin Coffee
Qian Zhiya, a Luckin Coffee vezérigazgatója nemrég bejelentette, hogy Kína legnépszerűbb kávézólánca beszáll az étel- és ital automaták piacára – írja az origo.
Zhiya szerint ez a lépés segít a termékeiket még közelebb vinni a vásárlókhoz.
A Luckin elképesztő sebességgel növekszik az országban hála a gyors és olcsó kiszállításnak, valamint az online rendeléseknél adott nagy kedvezményeknek. Jelenleg összesen 4500 kávézóval rendelkeznek Kínában, szemben a Starbucks 4100 üzletével.
A Luckin két automatát is bemutatott. Az egyik segítségével hideg és meleg italokat lehet vásárolni, a másik pedig szendvicseket és különböző rágcsálnivalókat kínál. Ugyan Kínában valóban nagy növekedésen ment keresztül a cég, azonban még így is csak 8,4 milliárd dollárra becslik az értékét, amely több mint 10-szer kisebb, mint a Starbucks-é. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Drasztikus drágulás a Temun és a Sheinen: Trump vámháborúja érezteti hatását
Április 25-től érezhetően megdrágultak a kínai Temu és Shein platformokon…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >Északra költözik a nyár: ugrásszerűen nő a skandináv turizmus
A nyári hőség és a klímaváltozás hatására egyre több európai…
Tovább olvasom >