Beszáll az étel- és italautomaták piacára a Luckin Coffee
Qian Zhiya, a Luckin Coffee vezérigazgatója nemrég bejelentette, hogy Kína legnépszerűbb kávézólánca beszáll az étel- és ital automaták piacára – írja az origo.
Zhiya szerint ez a lépés segít a termékeiket még közelebb vinni a vásárlókhoz.
A Luckin elképesztő sebességgel növekszik az országban hála a gyors és olcsó kiszállításnak, valamint az online rendeléseknél adott nagy kedvezményeknek. Jelenleg összesen 4500 kávézóval rendelkeznek Kínában, szemben a Starbucks 4100 üzletével.
A Luckin két automatát is bemutatott. Az egyik segítségével hideg és meleg italokat lehet vásárolni, a másik pedig szendvicseket és különböző rágcsálnivalókat kínál. Ugyan Kínában valóban nagy növekedésen ment keresztül a cég, azonban még így is csak 8,4 milliárd dollárra becslik az értékét, amely több mint 10-szer kisebb, mint a Starbucks-é. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >Újra zenél az ország: elindult a Muzsikáló Magyarország 2025 program
Élő cigányzene szólal meg ismét országszerte – éttermek, kávézók, bisztrók…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a magyar utazóknak az idén nyáron a Balaton, apartman és két éjszaka a sláger
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >Történelmi siker: aranyérem a Zelna Borászatnak a világ legrangosabb borversenyén
Soha nem látott elismerést szerzett a balatoni vörösbor a nemzetközi…
Tovább olvasom >Norvégia turisztikai adót vezet be: az önkormányzatok enyhíthetik a túlturizmus terheit
A norvég parlament történelmi döntést hozott: 3 százalékos turisztikai adó…
Tovább olvasom >