Bespájzolós kampányt indított a Magyar Termék
Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el a héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. A védjegyhasználó cégek nagy érdeklődésére tekintettel az idén először már két országos közösségi nyereményjátékot szervez a Magyar Termék Nonprofit Kft. Benedek Eszter ügyvezető szerint 2018-ban elérték a maximális létszámot a 15 csatlakozó céggel, 2019-ben pedig ennél is többen szeretnének részt venni az akcióban, ezért döntöttek úgy, hogy két országos promóció is lesz az idén.
A napokban indult tavaszi nyereményjátékban négy cég vesz részt (Aquarius-Aqua, Bábolna Bio, Ceres, Detki Keksz) csaknem 100 promóciós termékkel. A Tricky Communications által készített Spájzolj és nyer! kampányban mindenki megtöltheti a virtuális kamráját védjegyes árukkal az akció weboldalán, a spajz.amagyartermek.hu-n, és akinek megtelt, az indulhat a fődíjért, miközben már egy védjegyes termékkel is játszhatnak a vásárlók a napi és heti nyereményekért. A fődíj ezúttal egymillió forint készpénz.
A nyereményakciót Google adwords és display kampány, Youtube és Facebook hirdetések kísérik. A játék megjelenik a termékek csomagolásán és előadóhelyi reklámokeszközökön is.
Az őszi akcióban ugyanez a nyereményjáték fut majd 15 gyártó termékeinek a részvételével. Az évi két kampánnyal nemcsak több jelentkező cég igényének tudnak eleget tenni, hanem a szezonalitáshoz is képesek alkalmazkodni, hiszen van olyan partnerük, akinek tavasszal, másnak viszont ősszel vagy decemberben van a fő szezonja.
A Magyar Termék magasra tette a lécet magának 2019-re, hiszen tavaly fennállásának minden szempontból a legeredményesebb országos közösségi nyereményakcióját hajtotta végre. Benedek Eszter elmondta: azon felül, hogy a Merre húz a SZÍVed? játékban minden korábbinál több, 15 védjegyhasználó cég vett részt, a vásárlók az előző évinél 95 százalékkal több, csaknem 133 ezer blokk kódját töltöttek fel 170 ezer termékről, ami 111 százalékos növekedés. Nemcsak sokkal többször, hanem az előző évinél jóval többen is játszottak, hiszen az akció oldalán csaknem 29 ezren regisztráltak, ami 53 százalékos növekedést jelent. Szerinte vonzó nyereményekkel, azonnali nyerési lehetőségekkel és szívesen megvásárolt termékekkel tudták ennyire aktivizálni a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >