Bespájzolós kampányt indított a Magyar Termék
Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el a héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. A védjegyhasználó cégek nagy érdeklődésére tekintettel az idén először már két országos közösségi nyereményjátékot szervez a Magyar Termék Nonprofit Kft. Benedek Eszter ügyvezető szerint 2018-ban elérték a maximális létszámot a 15 csatlakozó céggel, 2019-ben pedig ennél is többen szeretnének részt venni az akcióban, ezért döntöttek úgy, hogy két országos promóció is lesz az idén.
A napokban indult tavaszi nyereményjátékban négy cég vesz részt (Aquarius-Aqua, Bábolna Bio, Ceres, Detki Keksz) csaknem 100 promóciós termékkel. A Tricky Communications által készített Spájzolj és nyer! kampányban mindenki megtöltheti a virtuális kamráját védjegyes árukkal az akció weboldalán, a spajz.amagyartermek.hu-n, és akinek megtelt, az indulhat a fődíjért, miközben már egy védjegyes termékkel is játszhatnak a vásárlók a napi és heti nyereményekért. A fődíj ezúttal egymillió forint készpénz.
A nyereményakciót Google adwords és display kampány, Youtube és Facebook hirdetések kísérik. A játék megjelenik a termékek csomagolásán és előadóhelyi reklámokeszközökön is.
Az őszi akcióban ugyanez a nyereményjáték fut majd 15 gyártó termékeinek a részvételével. Az évi két kampánnyal nemcsak több jelentkező cég igényének tudnak eleget tenni, hanem a szezonalitáshoz is képesek alkalmazkodni, hiszen van olyan partnerük, akinek tavasszal, másnak viszont ősszel vagy decemberben van a fő szezonja.
A Magyar Termék magasra tette a lécet magának 2019-re, hiszen tavaly fennállásának minden szempontból a legeredményesebb országos közösségi nyereményakcióját hajtotta végre. Benedek Eszter elmondta: azon felül, hogy a Merre húz a SZÍVed? játékban minden korábbinál több, 15 védjegyhasználó cég vett részt, a vásárlók az előző évinél 95 százalékkal több, csaknem 133 ezer blokk kódját töltöttek fel 170 ezer termékről, ami 111 százalékos növekedés. Nemcsak sokkal többször, hanem az előző évinél jóval többen is játszottak, hiszen az akció oldalán csaknem 29 ezren regisztráltak, ami 53 százalékos növekedést jelent. Szerinte vonzó nyereményekkel, azonnali nyerési lehetőségekkel és szívesen megvásárolt termékekkel tudták ennyire aktivizálni a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >