Bespájzol nyereményjátékból a Magyar Termék

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 04. 10. 10:45

A védjegyhasználó cégek nagy érdeklődésére tekintettel az idén először már két országos közösségi nyereményjátékot szervez a Magyar Termék Nonprofit Kft. Benedek Eszter ügyvezető szerint 2018-ban elérték a maximális létszámot a 15 csatlakozó céggel, 2019-ben pedig ennél is többen szeretnének részt venni az akcióban, ezért döntöttek úgy, hogy két országos promóció is lesz az idén.

A tavaszi nyereményjáték április közepén indult négy céggel (Aquarius-Aqua, Bábolna Bio, Ceres, Detki Keksz), csaknem 100 promóciós termékkel. A Spájzolj és nyer! kampányban mindenki megtöltheti a virtuális kamráját védjegyes árukkal, és akinek megtelt, az indulhat a fődíjért, miközben már egy védjegyes termékkel is játszhatnak a vásárlók a napi és heti nyereményekért. A fődíj ezúttal egymillió forint készpénz. Az őszi akcióban ugyanez a nyereményjáték fut majd 15 gyártó termékeinek a részvételével. Az évi két kampánnyal nemcsak több jelentkező cég igényének tudnak eleget tenni, hanem a szezonalitáshoz is képesek alkalmazkodni, hiszen van olyan partnerük, akinek tavasszal, másnak viszont ősszel vagy decemberben van a fő szezonja.

A Magyar Termék magasra tette a lécet magának 2019-re, hiszen tavaly fennállásának minden szempontból a legeredményesebb országos közösségi nyereményakcióját hajtotta végre. Benedek Eszter elmondta: azon felül, hogy a Merre húz a SZÍVed? játékban minden korábbinál több, 15 védjegyhasználó cég vett részt, a vásárlók az előző évinél 95 százalékkal több, csaknem 133 ezer blokk kódját töltötték fel 170 ezer termékről, ami 111 százalékos növekedés. Nemcsak sokkal többször, hanem az előző évinél jóval többen is játszottak, hiszen az akció oldalán csaknem 29 ezren regisztráltak, ami 53 százalékos növekedést jelent. Szerinte vonzó nyereményekkel, azonnali nyerési lehetőségekkel és szívesen megvásárolt termékekkel tudták ennyire aktivizálni a vásárlókat.

 

 

A Merre húz a SZÍVed? főnyereményét, egy Opel Crossland-X-et mesébe illő történet után kaphatta meg a sajókazai Dénesné Juhász Éva. Annak rendje-módja szerint feltöltötte a Detki Keksz Mese mézes linzerének vásárlásáról szóló blokkon található AP-kódot az akció weboldalán, azonban a sorsolás után már nem találta az igazoló blokkot. Végül a Tesco tudott segíteni neki, és az AP kód alapján kiállította a blokk hiteles másolatát, amivel már átvehette az autót. //

Kapcsolódó cikkeink