Berobbant az egyetemekre a Sió #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kampánya
A SIÓ az Iskolamarketinget hívta segítségül, hogy a limitált, #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kiadású CitrusFriss termékeikkel egybekötött promóciót népszerűsítse az egyetemi hallgatók körében, mindezt országos szinten, alig három hét alatt.
„Örülünk annak, hogy egy kampányon belül meg tudott valósulni egy kiemelten hatékony termékkóstoltatás, és ezzel párhuzamosan egy offline kampányból a social térben is eredményeket tudtunk elérni a letisztult kreatív koncepció és kampánymechanizmusnak köszönhetően” – mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing Média ügyvezetője.
A látványos és figyelemfelkeltő, nyereményjátékkal egybekötött promóció egy kifejezetten az alkalomra szánt, 0,75 dl-es kiszerelésű termékre, a CitrusFriss üdítőitalra épült, amelyet a Wellhello #SOHAVÉGETNEMÉRŐS filmjéhez kapcsolódóan a közösségi médiában használatos marketingeszköz, a #hashtag használata ihletett. Nem véletlen tehát az üdítőitalos dobozon feltüntetett kérdés: Neked mi az, ami #SOHAVÉGETNEMÉRŐS?
Az Instagramon pillanatokon belül híre ment a Sió kampányának és a hallgatók a legkreatívabb válaszokat írták a dobozokra és osztották meg közösségi oldalaikon. A promócióhoz kapcsolódóan a hallgatók részt vehettek a Wellhello #SOHAVÉGETNEMÉRŐS film premier előtti vetítésein.
A kampányelérés maximalizálásához a SIÓ az Iskolamarketinget kérte fel, akik csatornát nyújtottak a promóció egyetemi hallgatókhoz való eljuttatása terén. Ennek köszönhetően a budapesti és vidéki hallgatók körében alig három hét alatt ismertté és népszerűvé vált a SIÓ kampánya.
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >