Berobbant az egyetemekre a Sió #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kampánya
A SIÓ az Iskolamarketinget hívta segítségül, hogy a limitált, #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kiadású CitrusFriss termékeikkel egybekötött promóciót népszerűsítse az egyetemi hallgatók körében, mindezt országos szinten, alig három hét alatt.
„Örülünk annak, hogy egy kampányon belül meg tudott valósulni egy kiemelten hatékony termékkóstoltatás, és ezzel párhuzamosan egy offline kampányból a social térben is eredményeket tudtunk elérni a letisztult kreatív koncepció és kampánymechanizmusnak köszönhetően” – mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing Média ügyvezetője.
A látványos és figyelemfelkeltő, nyereményjátékkal egybekötött promóció egy kifejezetten az alkalomra szánt, 0,75 dl-es kiszerelésű termékre, a CitrusFriss üdítőitalra épült, amelyet a Wellhello #SOHAVÉGETNEMÉRŐS filmjéhez kapcsolódóan a közösségi médiában használatos marketingeszköz, a #hashtag használata ihletett. Nem véletlen tehát az üdítőitalos dobozon feltüntetett kérdés: Neked mi az, ami #SOHAVÉGETNEMÉRŐS?
Az Instagramon pillanatokon belül híre ment a Sió kampányának és a hallgatók a legkreatívabb válaszokat írták a dobozokra és osztották meg közösségi oldalaikon. A promócióhoz kapcsolódóan a hallgatók részt vehettek a Wellhello #SOHAVÉGETNEMÉRŐS film premier előtti vetítésein.
A kampányelérés maximalizálásához a SIÓ az Iskolamarketinget kérte fel, akik csatornát nyújtottak a promóció egyetemi hallgatókhoz való eljuttatása terén. Ennek köszönhetően a budapesti és vidéki hallgatók körében alig három hét alatt ismertté és népszerűvé vált a SIÓ kampánya.
Kapcsolódó cikkeink
Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány az önazonosságért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s stratégiai megállapodást írt alá a kazah KTZ Express-szel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiskörén helyezte üzembe 2500. csomagautomatáját a GLS
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

