Berobbant az egyetemekre a Sió #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kampánya
A SIÓ az Iskolamarketinget hívta segítségül, hogy a limitált, #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kiadású CitrusFriss termékeikkel egybekötött promóciót népszerűsítse az egyetemi hallgatók körében, mindezt országos szinten, alig három hét alatt.
„Örülünk annak, hogy egy kampányon belül meg tudott valósulni egy kiemelten hatékony termékkóstoltatás, és ezzel párhuzamosan egy offline kampányból a social térben is eredményeket tudtunk elérni a letisztult kreatív koncepció és kampánymechanizmusnak köszönhetően” – mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing Média ügyvezetője.
A látványos és figyelemfelkeltő, nyereményjátékkal egybekötött promóció egy kifejezetten az alkalomra szánt, 0,75 dl-es kiszerelésű termékre, a CitrusFriss üdítőitalra épült, amelyet a Wellhello #SOHAVÉGETNEMÉRŐS filmjéhez kapcsolódóan a közösségi médiában használatos marketingeszköz, a #hashtag használata ihletett. Nem véletlen tehát az üdítőitalos dobozon feltüntetett kérdés: Neked mi az, ami #SOHAVÉGETNEMÉRŐS?
Az Instagramon pillanatokon belül híre ment a Sió kampányának és a hallgatók a legkreatívabb válaszokat írták a dobozokra és osztották meg közösségi oldalaikon. A promócióhoz kapcsolódóan a hallgatók részt vehettek a Wellhello #SOHAVÉGETNEMÉRŐS film premier előtti vetítésein.
A kampányelérés maximalizálásához a SIÓ az Iskolamarketinget kérte fel, akik csatornát nyújtottak a promóció egyetemi hallgatókhoz való eljuttatása terén. Ennek köszönhetően a budapesti és vidéki hallgatók körében alig három hét alatt ismertté és népszerűvé vált a SIÓ kampánya.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >