Berobbant a KitKat a gabonapehely-piacra is
Új KitKat gabonapehellyel jelent meg nemrégiben a Nestlé, amely egyedülálló innováció a kategóriában. A termék nemcsak ízélményben nyújt újdonságot, hanem az ikonikus KitKat márka erősítésében is kiemelkedő szerepet játszik.

Simonics Tamás
gabonapelyhek
üzletágvezető
Nestlé Hungária
A KitKat csokoládé 1935-ben indult útnak az Egyesült Királyságból. A lágy tejcsokoládé és a roppanós ostya tökéletes harmóniáját ötvöző ízének és a közel kilencvenévnyi márkaépítésnek köszönhetően ma már több mint 80 országban érhető el. Magyarországon is a legkedveltebb csokoládészeletek közé tartozik, a márka évek óta növelni tudja a piacrészét.
A KitKat gabonapehely ezt a kultikus ostyaízt és kakaós ízvilágot idézi meg, így egyedülálló élményt nyújtva a reggeli gabonapelyhek között. Az innováció elsősorban azon fogyasztók igényeire válaszol, akik szeretik a reggelt egy finom gabonapehellyel indítani és az élvezeteket már a reggeliben is megtalálni. Az új termék sikerei bevezetése óta láthatóak.
– Már az ősz elején voltak olyan promóciók, ahol jobban teljesített az eladásokban, mint a legnagyobb hazai márkáink, mint a Cini Minis, Chocapic, Nesquik, illetve azt is látjuk, hogy a reggelizőpehely kategóriába új fogyasztókat tudunk behozni a KitKat márka ismertsége révén – tájékoztat Simonics Tamás, Nestlé Hungária Kft. gabonapelyhek üzletágvezetője.
A cél az, hogy a KitKat gabonapehely hosszú távon is a top márkák között legyen a reggeli gabonapehely kategóriában, és tovább erősítse a KitKat márka hírnevét és sikerét.
– A jövő évben tervben van egy XL formátum bevezetése a piacra, amivel növelni tudjuk a termék disztribúcióját, valamint jobban alkalmazkodunk az utóbbi évben tapasztalt nagyobb kiszerelések felé tolódó trendhez. Hosszabb távon azt is el tudjuk képzelni, hogy a KitKat csokoládé széles ízválasztékából átveszünk a gabonapelyhek világába is ötleteket, és a jövőben újabb variánsok érkezhetnek Magyarországra – vetíti előre Simonics Tamás. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Globális létszámcsökkentést hajt végre a Nestlé a hatékonyság jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Airfryer-generációt célozza a Maggi új kampánya Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékkörrel és értékesítési csatornával bővít a ProForm Kft: svéd tálakkal a vendéglátás és az otthoni fogyasztás szolgálatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >POS Media Hungary: nevet vált a piacvezető eladáshelyi marketingügynökség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >