Berobbant a KitKat a gabonapehely-piacra is
Új KitKat gabonapehellyel jelent meg nemrégiben a Nestlé, amely egyedülálló innováció a kategóriában. A termék nemcsak ízélményben nyújt újdonságot, hanem az ikonikus KitKat márka erősítésében is kiemelkedő szerepet játszik.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/Simonics_Tam_s_Nestl_.jpg)
Simonics Tamás
gabonapelyhek
üzletágvezető
Nestlé Hungária
A KitKat csokoládé 1935-ben indult útnak az Egyesült Királyságból. A lágy tejcsokoládé és a roppanós ostya tökéletes harmóniáját ötvöző ízének és a közel kilencvenévnyi márkaépítésnek köszönhetően ma már több mint 80 országban érhető el. Magyarországon is a legkedveltebb csokoládészeletek közé tartozik, a márka évek óta növelni tudja a piacrészét.
A KitKat gabonapehely ezt a kultikus ostyaízt és kakaós ízvilágot idézi meg, így egyedülálló élményt nyújtva a reggeli gabonapelyhek között. Az innováció elsősorban azon fogyasztók igényeire válaszol, akik szeretik a reggelt egy finom gabonapehellyel indítani és az élvezeteket már a reggeliben is megtalálni. Az új termék sikerei bevezetése óta láthatóak.
– Már az ősz elején voltak olyan promóciók, ahol jobban teljesített az eladásokban, mint a legnagyobb hazai márkáink, mint a Cini Minis, Chocapic, Nesquik, illetve azt is látjuk, hogy a reggelizőpehely kategóriába új fogyasztókat tudunk behozni a KitKat márka ismertsége révén – tájékoztat Simonics Tamás, Nestlé Hungária Kft. gabonapelyhek üzletágvezetője.
A cél az, hogy a KitKat gabonapehely hosszú távon is a top márkák között legyen a reggeli gabonapehely kategóriában, és tovább erősítse a KitKat márka hírnevét és sikerét.
– A jövő évben tervben van egy XL formátum bevezetése a piacra, amivel növelni tudjuk a termék disztribúcióját, valamint jobban alkalmazkodunk az utóbbi évben tapasztalt nagyobb kiszerelések felé tolódó trendhez. Hosszabb távon azt is el tudjuk képzelni, hogy a KitKat csokoládé széles ízválasztékából átveszünk a gabonapelyhek világába is ötleteket, és a jövőben újabb variánsok érkezhetnek Magyarországra – vetíti előre Simonics Tamás. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >