Berobbant a KitKat a gabonapehely-piacra is
Új KitKat gabonapehellyel jelent meg nemrégiben a Nestlé, amely egyedülálló innováció a kategóriában. A termék nemcsak ízélményben nyújt újdonságot, hanem az ikonikus KitKat márka erősítésében is kiemelkedő szerepet játszik.

Simonics Tamás
gabonapelyhek
üzletágvezető
Nestlé Hungária
A KitKat csokoládé 1935-ben indult útnak az Egyesült Királyságból. A lágy tejcsokoládé és a roppanós ostya tökéletes harmóniáját ötvöző ízének és a közel kilencvenévnyi márkaépítésnek köszönhetően ma már több mint 80 országban érhető el. Magyarországon is a legkedveltebb csokoládészeletek közé tartozik, a márka évek óta növelni tudja a piacrészét.
A KitKat gabonapehely ezt a kultikus ostyaízt és kakaós ízvilágot idézi meg, így egyedülálló élményt nyújtva a reggeli gabonapelyhek között. Az innováció elsősorban azon fogyasztók igényeire válaszol, akik szeretik a reggelt egy finom gabonapehellyel indítani és az élvezeteket már a reggeliben is megtalálni. Az új termék sikerei bevezetése óta láthatóak.
– Már az ősz elején voltak olyan promóciók, ahol jobban teljesített az eladásokban, mint a legnagyobb hazai márkáink, mint a Cini Minis, Chocapic, Nesquik, illetve azt is látjuk, hogy a reggelizőpehely kategóriába új fogyasztókat tudunk behozni a KitKat márka ismertsége révén – tájékoztat Simonics Tamás, Nestlé Hungária Kft. gabonapelyhek üzletágvezetője.
A cél az, hogy a KitKat gabonapehely hosszú távon is a top márkák között legyen a reggeli gabonapehely kategóriában, és tovább erősítse a KitKat márka hírnevét és sikerét.
– A jövő évben tervben van egy XL formátum bevezetése a piacra, amivel növelni tudjuk a termék disztribúcióját, valamint jobban alkalmazkodunk az utóbbi évben tapasztalt nagyobb kiszerelések felé tolódó trendhez. Hosszabb távon azt is el tudjuk képzelni, hogy a KitKat csokoládé széles ízválasztékából átveszünk a gabonapelyhek világába is ötleteket, és a jövőben újabb variánsok érkezhetnek Magyarországra – vetíti előre Simonics Tamás. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >