Berlinben is elindul a holland online szupermarket, a Picnic
A Picnic online szupermarket németországi tevékenységét kiterjesztette a főváros, Berlin tizenöt kerületére. Ezzel viszont a bővítésnek még nincs vége.
A várakozások az egekben: már az indulás előtt mintegy 35 ezer háztartás iratkozott fel a várólistára – közölte a cég a Lebensmittel Zeitunggal, noha a holland online szupermarket egyelőre nem érhető el a város egész területén.
A nyár végére a Picnic tovább akar terjeszkedni, és a külvárosi települések lefedését is kilátásba helyezte. A holland online szupermarket a városban a mintegy hatvan szupermarket vonzáskörzetének megfelelő összesen 2,5 millió háztartás jelentette piaci potenciált céloz meg.
A növekedés szempontjából Németország kiemelt jelentőséggel bíró terület a Picnic számára, hiszen a vállalat egyik fő részvényese az Edeka szupermarketcsoport. Az élelmiszer-házhozszállítással foglalkozó vállalat az országban idén újabb 25 elosztóközpontot tervez nyitni, és 400 millió eurós forgalmat kíván elérni mintegy ötmillió német háztartás kiszolgálásával. Áprilisban a vállalat Hamburgban indult, ahol az általa ellátott terület már megháromszorozódott.
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >