Berlinben is elindul a holland online szupermarket, a Picnic
A Picnic online szupermarket németországi tevékenységét kiterjesztette a főváros, Berlin tizenöt kerületére. Ezzel viszont a bővítésnek még nincs vége.
A várakozások az egekben: már az indulás előtt mintegy 35 ezer háztartás iratkozott fel a várólistára – közölte a cég a Lebensmittel Zeitunggal, noha a holland online szupermarket egyelőre nem érhető el a város egész területén.
A nyár végére a Picnic tovább akar terjeszkedni, és a külvárosi települések lefedését is kilátásba helyezte. A holland online szupermarket a városban a mintegy hatvan szupermarket vonzáskörzetének megfelelő összesen 2,5 millió háztartás jelentette piaci potenciált céloz meg.
A növekedés szempontjából Németország kiemelt jelentőséggel bíró terület a Picnic számára, hiszen a vállalat egyik fő részvényese az Edeka szupermarketcsoport. Az élelmiszer-házhozszállítással foglalkozó vállalat az országban idén újabb 25 elosztóközpontot tervez nyitni, és 400 millió eurós forgalmat kíván elérni mintegy ötmillió német háztartás kiszolgálásával. Áprilisban a vállalat Hamburgban indult, ahol az általa ellátott terület már megháromszorozódott.
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz képest 2,6, az előző hónaphoz mérten 1,3 százalékkal mérséklődött az ipari termelés májusban
2025 májusában az ipari termelés volumene 2,6 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >