Bennfentes
Az idei utolsó POPAI-találkozóra, amely egyben le is zárta a „2014 A Kutatások Éve” tematikát, a dunnhumby bevonásával került sor. A POPAI Magyarország Egyesület tagjait Gálik Ildikó, a dunnhumby egyik vezetője (head of MP team) várta a vásárlók megértése és vásárlói trendek, célzott kommunikáció, vásárlói hűség építése témákban és a tagok előzetesen beküldött speciális kérdései alapján összeállított prezentációval, melyet sok kérdés és változatos eszmecsere követett.
2014. november 6-án, a hagyományokhoz híven a Trade Marketing Klub évzáró ülésén került sor az ötödik magyar POPAI Awards POP verseny ünnepélyes eredményhirdetésére és díjkiosztó ünnepségére. A rangsor és az esemény leírása lapunk 128–131. oldalán található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >