Bennfentes
Az idei utolsó POPAI-találkozóra, amely egyben le is zárta a „2014 A Kutatások Éve” tematikát, a dunnhumby bevonásával került sor. A POPAI Magyarország Egyesület tagjait Gálik Ildikó, a dunnhumby egyik vezetője (head of MP team) várta a vásárlók megértése és vásárlói trendek, célzott kommunikáció, vásárlói hűség építése témákban és a tagok előzetesen beküldött speciális kérdései alapján összeállított prezentációval, melyet sok kérdés és változatos eszmecsere követett.
2014. november 6-án, a hagyományokhoz híven a Trade Marketing Klub évzáró ülésén került sor az ötödik magyar POPAI Awards POP verseny ünnepélyes eredményhirdetésére és díjkiosztó ünnepségére. A rangsor és az esemény leírása lapunk 128–131. oldalán található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >