Bennfentes
A POPAI Awards Paris-t, a francia POP-versenyt kétévente rendezik meg közösen a Marketing at Retail Show (MPV) kiállítással. Idén a 46 kategóriában mintegy 340 nevezés érkezett összesen 14 országból. Most is ez a szekció volt a kiállítás legérdekesebb, leginnovatívabb része.
Szintén a kiállításhoz kapcsolódva 14 tagország részvételével rendezték meg a POPAI Europe találkozót, ahol a POPAI Global elnöke, Richard Winter köszöntötte az egybegyűlteket, majd elmondta: lezárult az az egyedülálló kutatatás, amelynek keretében a legmodernebb vizsgálati módszerekkel, szemkamera és agyhullámokat rögzítő készülék segítségével térképezték fel a vásárlók viselkedését és döntésmechanizmusát. Az adatok kiértékelése zajlik, és hamarosan publikussá válnak az eredmények is.
Május 18-án a POPAI Instore Akadémia keretében ismét megrendezésre kerül a POP-rejtelmek című, marketingtechnológiákat bemutató tréning, amely a chicagói központú POPAI Global szervezet által akkreditált POPAI diplomaprogram 3 kredites tagja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >