Bennfentes
A POPAI Awards Paris-t, a francia POP-versenyt kétévente rendezik meg közösen a Marketing at Retail Show (MPV) kiállítással. Idén a 46 kategóriában mintegy 340 nevezés érkezett összesen 14 országból. Most is ez a szekció volt a kiállítás legérdekesebb, leginnovatívabb része.
Szintén a kiállításhoz kapcsolódva 14 tagország részvételével rendezték meg a POPAI Europe találkozót, ahol a POPAI Global elnöke, Richard Winter köszöntötte az egybegyűlteket, majd elmondta: lezárult az az egyedülálló kutatatás, amelynek keretében a legmodernebb vizsgálati módszerekkel, szemkamera és agyhullámokat rögzítő készülék segítségével térképezték fel a vásárlók viselkedését és döntésmechanizmusát. Az adatok kiértékelése zajlik, és hamarosan publikussá válnak az eredmények is.
Május 18-án a POPAI Instore Akadémia keretében ismét megrendezésre kerül a POP-rejtelmek című, marketingtechnológiákat bemutató tréning, amely a chicagói központú POPAI Global szervezet által akkreditált POPAI diplomaprogram 3 kredites tagja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >