Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

Új, az akadálymentesítést támogató funkciót is bevezetnek
A mobiltársaság egyre nagyobb fókuszt helyez a digitális ügyfélélményre, hivatalos alkalmazásában is egyre több hasznos és kényelmi funkciót biztosít, ami megkönnyíti az ügyfelek mindennapi életét, vagy szükség esetén a kapcsolattartást a vállalattal. A kényelmes, digitális megoldások előretörésével a személyes kapcsolatfelvétel lehetőségét biztosító Yettel üzletek továbbra is várják az ügyfeleket, sőt, a szolgáltató teljesen újragondolta, amit a személyes ügyintézésről eddig ismerhettek az emberek: a kiszolgálásban mostantól a közvetlenség kapja a főszerepet. Ezt erősíti az új üzletkialakítás is, elsősorban, hogy a megszokottól eltérően nem egymással szemben elhelyezkedő asztalok és székek alkotják a berendezést, hanem egy kényelmes kanapén, egymás mellett ülhetnek az ügyintézők és a vendégek. A készülékgyártók termékei is új módon jelennek meg az üzlet területén: nem különálló eszközöket, hanem azok teljes ökoszisztémáját mutatják be az erre kialakított prémium felületeken.
Az új design mellett a Yettel digitális vállalatként eddig is nagy hangsúlyt fektetett új funkciók bevezetésére; most az akadálymentesítés terén vezetnek be egy új innovációt. A fogyatékossággal élő vendégek az online időpontfoglalásnál jelezhetik speciális igényeiket, ezt követően pedig a helyszínen már a vállalat kollégái segítik őket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a bejelentkezéskor SMS-ben kapott válaszban található linkre kattintva nemcsak az üzleten belüli eligazodáshoz kérhetnek személyes támogatást, hanem a megközelítéshez és a bejutáshoz is. A funkció novembertől országszerte közel 90 üzletben érhető el.
Az új, egységes dizájnt valamennyi Yettel országban alkalmazzák majd; a tervek szerint több hazai üzlet is ennek megfelelően alakul át. Az előkészítő szakasz után, mérlegelve a tapasztalatokat, a mobilcég azon dolgozik, hogy további üzletei is e szerint újuljanak meg.
Kapcsolódó cikkeink
Plusz egy hónap fizetett szabadságot vezet be a Yettel
Magyarországon egyedülálló programot vezet be a telekommunikációs vállalat és az…
Tovább olvasom >Nehezen szűrik ki a magyarok az álhíreket, a fiatalokra ez fokozottan igaz
A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek –…
Tovább olvasom >Miller Dávid: Felemelő, ha tudunk segíteni
Fülhallgató, ruházati cikkek és illatszerek: 1200 gyerek idei kívánságát teljesítette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nébih: 2025-től az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz kell benyújtani
A 2025. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >A fenntartható táplálkozásról szólnak a Mezőgazdasági Múzeum farsangi programjai
A fenntartható életmódot, táplálkozást igyekszik bemutatni a gyerekeknek a Mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Fidelity Elemzői Felmérés: Kína – merre keresgéljenek a befektetők a változások közepette?
Kína egy sor gazdasági kihívással néz szembe − a lakáspiac…
Tovább olvasom >