Bemutatta új, hűtött termékek számára készült fejlesztését a Marin’s Central Europe
A gyártó szerint a fejlesztés új lendületet adhat a másodlagos kihelyezéseknek a hűtött termékek piacán. A megoldás nyitott frontoldalával és az óriási, izgalmasan kialakítható grafikai felületekkel hatékonyan támogathatja az impulzív vásárlásokat az eladáshelyen.
A Marin’s Közép-európai gyártó- és fejlesztőközpontja bemutatóval egybekötött sajtótájékoztatóján ismertette legújabb, a Husky hűtőgyártóval közösen kialakított fejlesztését. A hűtőegységgel kombinált, teljesen automata, karton megoldás a Cool Display nevet viseli. A Cool,Display aljában elhelyezett Husky gyártmányú, önolvasztós hűtő, 5-6 éves élettartamot ígér a felhasználónak, miközben a LAMá displayeknél már megszokott prémium minőségű, masszív felső karton automata display kampányról-kampányra néhány másodperc alatt könnyedén cserélhető.
A különleges borok és alkoholos italok számára a Cool Display a HORECA területén is új megjelenési lehetőséget teremt. A polconkénti megvilágítással és óriási grafikai felületeivel minden korábbinál vonzóbb megjelenést kölcsönöz, hatékonyan erősítve ezzel a márka imázsát, valamint elősegítve az impulzív jellegű fogyasztást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >