Bemutatta új, hűtött termékek számára készült fejlesztését a Marin’s Central Europe
A gyártó szerint a fejlesztés új lendületet adhat a másodlagos kihelyezéseknek a hűtött termékek piacán. A megoldás nyitott frontoldalával és az óriási, izgalmasan kialakítható grafikai felületekkel hatékonyan támogathatja az impulzív vásárlásokat az eladáshelyen.
A Marin’s Közép-európai gyártó- és fejlesztőközpontja bemutatóval egybekötött sajtótájékoztatóján ismertette legújabb, a Husky hűtőgyártóval közösen kialakított fejlesztését. A hűtőegységgel kombinált, teljesen automata, karton megoldás a Cool Display nevet viseli. A Cool,Display aljában elhelyezett Husky gyártmányú, önolvasztós hűtő, 5-6 éves élettartamot ígér a felhasználónak, miközben a LAMá displayeknél már megszokott prémium minőségű, masszív felső karton automata display kampányról-kampányra néhány másodperc alatt könnyedén cserélhető.
A különleges borok és alkoholos italok számára a Cool Display a HORECA területén is új megjelenési lehetőséget teremt. A polconkénti megvilágítással és óriási grafikai felületeivel minden korábbinál vonzóbb megjelenést kölcsönöz, hatékonyan erősítve ezzel a márka imázsát, valamint elősegítve az impulzív jellegű fogyasztást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >