Bemutatta az ALDI első TikTok kampányát
Elindította első kampányát az ALDI Nord és ALDI Süd a TikTok közösségi média platformon, ahol közel négymillió követővel rendelkező, együttműködésbe bevont influenszerek segítségével népszerűsíti az Engie energiaitalt.
Az ALDI Süd közleményében kifejtette, hogy közösségimédia-jelenlétét a TikTokra is kiterjeszti annak érdekében, hogy a jövőben fiatal célcsoportokat is elérjen az ezredfordulón született ún. millenials és a Z-generáció tagjai számára létrehozott interaktív tartalmakkal.
Az ALDI Nord tavaly óta, míg az ALDI Süd 2020 novembere óta van jelen a TikTokon, marketingcélokra azonban most először használják a platformot. Az ALDI Süd az influenszerekkel hosszú távú együttműködést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >NKFH: az Aldi baromfivirslit hív vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >