Bemutatta az ALDI első TikTok kampányát
Elindította első kampányát az ALDI Nord és ALDI Süd a TikTok közösségi média platformon, ahol közel négymillió követővel rendelkező, együttműködésbe bevont influenszerek segítségével népszerűsíti az Engie energiaitalt.
Az ALDI Süd közleményében kifejtette, hogy közösségimédia-jelenlétét a TikTokra is kiterjeszti annak érdekében, hogy a jövőben fiatal célcsoportokat is elérjen az ezredfordulón született ún. millenials és a Z-generáció tagjai számára létrehozott interaktív tartalmakkal.
Az ALDI Nord tavaly óta, míg az ALDI Süd 2020 novembere óta van jelen a TikTokon, marketingcélokra azonban most először használják a platformot. Az ALDI Süd az influenszerekkel hosszú távú együttműködést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: füstölt szivárványos pisztrángfilét hívott vissza az Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ország történetének legnagyobb élelmiszergyűjtése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a kiterjesztett árréscsökkentés – újabb 13 termék kerül a szabályozás alá
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hétfőtől újra használható a SZÉP-kártya hideg élelmiszer vásárlására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Drágulhatnak a sajtok: kikerültek az árréskorlátozás alól a félkemény fajták
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >



