Bemutatta az ALDI első TikTok kampányát
Elindította első kampányát az ALDI Nord és ALDI Süd a TikTok közösségi média platformon, ahol közel négymillió követővel rendelkező, együttműködésbe bevont influenszerek segítségével népszerűsíti az Engie energiaitalt.
Az ALDI Süd közleményében kifejtette, hogy közösségimédia-jelenlétét a TikTokra is kiterjeszti annak érdekében, hogy a jövőben fiatal célcsoportokat is elérjen az ezredfordulón született ún. millenials és a Z-generáció tagjai számára létrehozott interaktív tartalmakkal.
Az ALDI Nord tavaly óta, míg az ALDI Süd 2020 novembere óta van jelen a TikTokon, marketingcélokra azonban most először használják a platformot. Az ALDI Süd az influenszerekkel hosszú távú együttműködést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
Vita az Aldi új kasszáinál: gyorsaság vagy stressz?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Esik a vaj nemzetközi ára – az ALDI azonnal árat csökkent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerárakban az EPR-díjak miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 557 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet, a behozatalé 4,1 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakától
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >