Bemutatta a Carrefour első átmárkázott hipermarketét Romániában
Megnyitotta első rebrandelt hipermarketét a Carrefour Romania a bukaresti Supernova bevásárlóközpontban, miután integrálta hálózatába a korábbi Cora áruházakat.
A 6881 négyzetméteres eladótérrel rendelkező hipermarket több mint 30.000 terméket kínál. A kínálatban szerepelnek friss termékek, köztük a Grădina Noastră márkanév alatt helyi termelőktől származó szezonális zöldségek és gyümölcsök, a helyszínen sütött pékáruk, valamint a kiegyensúlyozott étrendhez hozzájáruló Carrefour Bio termékek.
A vásárlók széles romániai borkínálatból választhatnak a Deschidem Vinul Românesc program keretében, amelyet a Carrefour az ország valamennyi borvidékéről származó román termelők támogatására hozott létre.
Az üzletben megtalálhatók a Carrefour saját márkás termékei a kedvező árú Simpl termékcsaládtól a prémium kategóriás Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio és Carrefour Selection termékcsaládokig.
A vásárlók továbbra is élvezhetik a korábban a Corában kapható népszerű termékeket. Jó példa erre a hagyományos hentesüzlet, amely friss, romániai sertés- és marhahúst kínál. Számos helyben termelt és elkészített finomság is kapható.
A hipermarket non-food kínálatából beszerezhetők konyhai cikkek, háztartási és kertészeti cikkek, kozmetikumok, játékok, könyvek és egyéb általános árucikkek is.
A vásárlók az áruház kínálatához már nemcsak a Carrefour alkalmazáson és weboldalon, hanem olyan partner szállítási platformokon keresztül is hozzáférhetnek, mint a Bringo, a Glovo és a Tazz.
A Carrefour hálózata 450 üzletből áll, 113 városban, ezzel a romániai kiskereskedelmi piac három legnagyobb szereplője közé tartozik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >