Bemutatta a Carrefour első átmárkázott hipermarketét Romániában
Megnyitotta első rebrandelt hipermarketét a Carrefour Romania a bukaresti Supernova bevásárlóközpontban, miután integrálta hálózatába a korábbi Cora áruházakat.
A 6881 négyzetméteres eladótérrel rendelkező hipermarket több mint 30.000 terméket kínál. A kínálatban szerepelnek friss termékek, köztük a Grădina Noastră márkanév alatt helyi termelőktől származó szezonális zöldségek és gyümölcsök, a helyszínen sütött pékáruk, valamint a kiegyensúlyozott étrendhez hozzájáruló Carrefour Bio termékek.
A vásárlók széles romániai borkínálatból választhatnak a Deschidem Vinul Românesc program keretében, amelyet a Carrefour az ország valamennyi borvidékéről származó román termelők támogatására hozott létre.
Az üzletben megtalálhatók a Carrefour saját márkás termékei a kedvező árú Simpl termékcsaládtól a prémium kategóriás Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio és Carrefour Selection termékcsaládokig.
A vásárlók továbbra is élvezhetik a korábban a Corában kapható népszerű termékeket. Jó példa erre a hagyományos hentesüzlet, amely friss, romániai sertés- és marhahúst kínál. Számos helyben termelt és elkészített finomság is kapható.
A hipermarket non-food kínálatából beszerezhetők konyhai cikkek, háztartási és kertészeti cikkek, kozmetikumok, játékok, könyvek és egyéb általános árucikkek is.
A vásárlók az áruház kínálatához már nemcsak a Carrefour alkalmazáson és weboldalon, hanem olyan partner szállítási platformokon keresztül is hozzáférhetnek, mint a Bringo, a Glovo és a Tazz.
A Carrefour hálózata 450 üzletből áll, 113 városban, ezzel a romániai kiskereskedelmi piac három legnagyobb szereplője közé tartozik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Májusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Romániában éves összevetésben
A nyers adatok szerint májusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >