Bemutatta a Carrefour első átmárkázott hipermarketét Romániában
Megnyitotta első rebrandelt hipermarketét a Carrefour Romania a bukaresti Supernova bevásárlóközpontban, miután integrálta hálózatába a korábbi Cora áruházakat.
A 6881 négyzetméteres eladótérrel rendelkező hipermarket több mint 30.000 terméket kínál. A kínálatban szerepelnek friss termékek, köztük a Grădina Noastră márkanév alatt helyi termelőktől származó szezonális zöldségek és gyümölcsök, a helyszínen sütött pékáruk, valamint a kiegyensúlyozott étrendhez hozzájáruló Carrefour Bio termékek.
A vásárlók széles romániai borkínálatból választhatnak a Deschidem Vinul Românesc program keretében, amelyet a Carrefour az ország valamennyi borvidékéről származó román termelők támogatására hozott létre.
Az üzletben megtalálhatók a Carrefour saját márkás termékei a kedvező árú Simpl termékcsaládtól a prémium kategóriás Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio és Carrefour Selection termékcsaládokig.
A vásárlók továbbra is élvezhetik a korábban a Corában kapható népszerű termékeket. Jó példa erre a hagyományos hentesüzlet, amely friss, romániai sertés- és marhahúst kínál. Számos helyben termelt és elkészített finomság is kapható.
A hipermarket non-food kínálatából beszerezhetők konyhai cikkek, háztartási és kertészeti cikkek, kozmetikumok, játékok, könyvek és egyéb általános árucikkek is.
A vásárlók az áruház kínálatához már nemcsak a Carrefour alkalmazáson és weboldalon, hanem olyan partner szállítási platformokon keresztül is hozzáférhetnek, mint a Bringo, a Glovo és a Tazz.
A Carrefour hálózata 450 üzletből áll, 113 városban, ezzel a romániai kiskereskedelmi piac három legnagyobb szereplője közé tartozik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >