Bemutatkoznak a Starbucks nyári italkülönlegességei
A Starbucks megnyitotta a nyári szezont, amelyben helyet kaptak nemcsak a különleges jeges kávék, de frissítők, a vegán vagy épp koffeinmentes italkülönlegességek is. Újdonság, hogy a lánc termékei már további költség nélkül kérhetők a kínálatában elérhető tejalternatívákkal.
Az idei nyár még véletlenül sem a visszafogottság jegyében fog telni, legalábbis ami a Starbucks szezonális kávé- és italkülönlegességeit illeti. Régi kedvencek, meglepő újítók és egzotikus utazók kaptak helyet a kávézólánc nyári palettáján, amely képes kielégíteni a hagyományos és a nem mindennapi kávézás iránti vágyakat is.
A jegeskávék gyakorlatilag egybeforrtak a nyárral, hiszen ki az, akit nem csábít a kávéban lubickoló jégkockák látványa, és a lassú olvadás utáni selymesség? A Starbucks idén három, jellegükben egymástól különböző jegeskávéval kíván hatni az érzékekre, hogy mindenki megtalálhassa a hangulatához tökéletesen illő hideg kávékülönlegességet: a vegán felrázós – és még véletlenül se vagány felvágós – Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso mellett visszatért a visszafogottan édes Salted Caramel Cream Cold Brew, de helyet kért a szezonális italok között a klasszikusan bájos Iced Starbucks Blonde® Latte is.
A krémes jegességre vágyók a tört ostyadarabokkal megszórt habréteg alatt megbúvó Chocolatey Waffle Cone Frappuccino® Blended Beverage személyében találhatják meg az igazit, feltéve, ha nyitottak a nyári kávé-kalandokra. A Strawberry Waffle Cone Frappuccino® Blended Beverage pedig sokkal több, egy fehér-piros koffeinmentes gyümölcsös hűsítőnél – tedd próbára!
A kávézás élménye egyszerűen utánozhatatlan, ám van, amikor az ember más jellegű italt kíván. A sárkánygyümölcs, mint kaktusztermés egyszerre hordozza magában a trópusi felfrissülést és a mindenkit meghódító egyediséget. Épp ezeket testesítik meg a kávézólánc új frissítői, a Mango Dragonfruit Starbucks Refresha® Drink és a Dragon Coconut Starbucks Refresha® Drink, amelyek nem csupán a pink szín kedvelőit fogják lenyűgözni.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >