Bemutatkozás a Zöld Hét előtt
Hazánk a világ legjelentősebb mezőgazdasági és élelmiszeripari vására, a jövő januárban Berlinben megrendezésre kerülő Grüne Woche (Zöld Hét) díszvendége, ennek jegyében mutatkozott be a német fővárosban 15 élelmiszeripari vállalatunk.
A magyar befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési ügynökség (ITD Hungary) és a berlini nagykövetség közös szervezésében tartott találkozó a bemutatkozás mellett az üzleti kapcsolatok további kiépítését és az üzletkötést szolgálta a legfontosabb német partnerek, köztük kereskedőházak és élelmiszeripari láncok képviselőinek részvételével.
Németország a magyar export első számú célországa, ide értve a mezőgazdaságot és az élelmiszeripart is. Az ügynökség szerint fontos, hogy a Grüne Wochén való magyar díszvendégi – illetve partnerországi – részvétel előtt – kóstolóval is egybekötve – felhívják a figyelmet a legpiacképesebb magyar élelmiszeripari termékekre.
Az ITD támogatásával a pénteki rendezvényen 15 magyar vállalat vett részt, átfogva a legfontosabb területeket, a húsipartól a zöldségiparig. A cégek között egyformán voltak piacvezető, hagyományos termékeket gyártó vállalatok, de kisebb, innovatív cégek is.
Az ITD azt reméli, hogy jelentős üzleti hozadéka is lesz a mostani rendezvénynek. Az ügynökség legfőbb törekvése az export előmozdítása. Az ITD eltökélt szándéka, hogy hasonló rendezvényeket szervezzen más német városokban, illetve más országokban is – írja az agrarhirek.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >