Bemegy a lakásokba a Waitrose
A Waitrose új utakkal próbálkozik: legújabb, ún. in-home házhozszállítási modellje keretében a sofőr a megrendelt árut a megrendelő lakásában – akár annak távollétében – pakolja ki. Fagyasztott áru a fagyasztóba, minden más pedig a konyhapultra kerül. Az USA-ban és Skandináviában sikeres „While You’re Away” szolgáltatás tesztje 100 vásárló bevonásával épp folyik London egyik negyedében.
A legalább 25 fontos költéssel és minimum 6 kiszállítás megrendelésével a projektbe jelentkezők kapnak egy Yale „okoszárat”, amely ideiglenes belépési kódot küld a Waitrose-nak egy biztonságos appon keresztül. A kiszállítás teljesítésével törlődő kódot a sofőr akkor kapja meg a saját készülékén, amikor a megrendelő otthonához ér. Az egyes kézbesítéseket a sofőrök mellkasára szerelt kamera rögzíti, mely felvétel a következő munkanapon vissza is nézhető.
Kapcsolódó cikkeink
A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >