Bemegy a lakásokba a Waitrose
A Waitrose új utakkal próbálkozik: legújabb, ún. in-home házhozszállítási modellje keretében a sofőr a megrendelt árut a megrendelő lakásában – akár annak távollétében – pakolja ki. Fagyasztott áru a fagyasztóba, minden más pedig a konyhapultra kerül. Az USA-ban és Skandináviában sikeres „While You’re Away” szolgáltatás tesztje 100 vásárló bevonásával épp folyik London egyik negyedében.
A legalább 25 fontos költéssel és minimum 6 kiszállítás megrendelésével a projektbe jelentkezők kapnak egy Yale „okoszárat”, amely ideiglenes belépési kódot küld a Waitrose-nak egy biztonságos appon keresztül. A kiszállítás teljesítésével törlődő kódot a sofőr akkor kapja meg a saját készülékén, amikor a megrendelő otthonához ér. Az egyes kézbesítéseket a sofőrök mellkasára szerelt kamera rögzíti, mely felvétel a következő munkanapon vissza is nézhető.
Kapcsolódó cikkeink
Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >