Belgiumban a Delhaize és a Carrefour is árat csökkent
Belgium két vezető kiskereskedelmi lánca, a Delhaize és a Carrefour is bejelentette, hogy több száz termék árát csökkenti.
A belga sajtóban közzétett hirdetések szerint a Delhaize augusztus utolsó hetétől fogja több száz termékét kedvezményes áron kínálni. Roel Dekelver, a Delhaize Belgium szóvivője hozzátette, hogy mintegy 1000 sajátmárkás termék árai csökkennek.
A kiskereskedő alacsony árfekvésű alapvető termékeket magába foglaló márkája, a Les Petits Lions mintegy 500 termék esetében hajt végre 10-30%-os árcsökkentést.
A Carrefour Belgium szintén csökkentette egy sor termék árát az Express, Market és hipermarket üzleteiben, valamint a Carrefour.be online platformon.
A lánc szeptember 10-ig kínál akciókat az iskolaszerek, az élelmiszerek és a nem élelmiszer jellegű vásárlásokra. Ennek keretében számos gyümölcsöt és zöldséget lehet 1 eurónál olcsóbban megvásárolni, a vásárlók pedig további hűségpontokat is szerezhetnek a vásárlással.
Amennyiben a vásárlók valamely iskolaszert máshol olcsóbban találják, a Carrefour az árkülönbözet ötszörösét visszatéríti bónuszpontokban.
Emellett a Carrefour saját márkás termékekre is akciót hirdet szuper- és hipermarketeiben.
A Delhaize és a Carrefour kezdeményezéseit az Aldi és a Lidl diszkontok által az elmúlt hetekben bevezetett intézkedések előzték meg, amelyek a magas infláció miatt szintén az alacsony árakat hangsúlyozzák.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >