Belgiumban a Delhaize és a Carrefour is árat csökkent
Belgium két vezető kiskereskedelmi lánca, a Delhaize és a Carrefour is bejelentette, hogy több száz termék árát csökkenti.
A belga sajtóban közzétett hirdetések szerint a Delhaize augusztus utolsó hetétől fogja több száz termékét kedvezményes áron kínálni. Roel Dekelver, a Delhaize Belgium szóvivője hozzátette, hogy mintegy 1000 sajátmárkás termék árai csökkennek.
A kiskereskedő alacsony árfekvésű alapvető termékeket magába foglaló márkája, a Les Petits Lions mintegy 500 termék esetében hajt végre 10-30%-os árcsökkentést.
A Carrefour Belgium szintén csökkentette egy sor termék árát az Express, Market és hipermarket üzleteiben, valamint a Carrefour.be online platformon.
A lánc szeptember 10-ig kínál akciókat az iskolaszerek, az élelmiszerek és a nem élelmiszer jellegű vásárlásokra. Ennek keretében számos gyümölcsöt és zöldséget lehet 1 eurónál olcsóbban megvásárolni, a vásárlók pedig további hűségpontokat is szerezhetnek a vásárlással.
Amennyiben a vásárlók valamely iskolaszert máshol olcsóbban találják, a Carrefour az árkülönbözet ötszörösét visszatéríti bónuszpontokban.
Emellett a Carrefour saját márkás termékekre is akciót hirdet szuper- és hipermarketeiben.
A Delhaize és a Carrefour kezdeményezéseit az Aldi és a Lidl diszkontok által az elmúlt hetekben bevezetett intézkedések előzték meg, amelyek a magas infláció miatt szintén az alacsony árakat hangsúlyozzák.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >