Belgiumban a Delhaize és a Carrefour is árat csökkent
Belgium két vezető kiskereskedelmi lánca, a Delhaize és a Carrefour is bejelentette, hogy több száz termék árát csökkenti.
A belga sajtóban közzétett hirdetések szerint a Delhaize augusztus utolsó hetétől fogja több száz termékét kedvezményes áron kínálni. Roel Dekelver, a Delhaize Belgium szóvivője hozzátette, hogy mintegy 1000 sajátmárkás termék árai csökkennek.
A kiskereskedő alacsony árfekvésű alapvető termékeket magába foglaló márkája, a Les Petits Lions mintegy 500 termék esetében hajt végre 10-30%-os árcsökkentést.
A Carrefour Belgium szintén csökkentette egy sor termék árát az Express, Market és hipermarket üzleteiben, valamint a Carrefour.be online platformon.
A lánc szeptember 10-ig kínál akciókat az iskolaszerek, az élelmiszerek és a nem élelmiszer jellegű vásárlásokra. Ennek keretében számos gyümölcsöt és zöldséget lehet 1 eurónál olcsóbban megvásárolni, a vásárlók pedig további hűségpontokat is szerezhetnek a vásárlással.
Amennyiben a vásárlók valamely iskolaszert máshol olcsóbban találják, a Carrefour az árkülönbözet ötszörösét visszatéríti bónuszpontokban.
Emellett a Carrefour saját márkás termékekre is akciót hirdet szuper- és hipermarketeiben.
A Delhaize és a Carrefour kezdeményezéseit az Aldi és a Lidl diszkontok által az elmúlt hetekben bevezetett intézkedések előzték meg, amelyek a magas infláció miatt szintén az alacsony árakat hangsúlyozzák.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >