Beléphet a Sainsbury’s a brit szépségpiacra
A divatáru- és háztartásifelszerelés-értékesítés mérséklődésével párhuzamosan folyamatosan bővülő, jelenleg 2,8 milliárd fontos brit szépségpiacra való belépés jegyében a Sainsbury 11 üzletében tesztel szépségápolási cikkeket kínáló polcsorokat, ahol szakemberek is segítik a vásárlókat a döntéshozatalban. Az új, áruházszerű elrendezéssel a lánc a Boots, Superdrug és Debenhamsszel száll versenybe, és hiszi, hogy az általa kínált márkaválaszték minden igényt kielégít, a vonzó környezet és a kényelmes lokációk pedig betérésre késztetik a szépségápolási cikkek iránt érdeklődőket. Az átalakítás révén a kínálat 3000 termékre bővülne, ugyanakkor a már meglévő választék is nagyobb, márkázott felületet kapna, két üzletben Fragrance Shop parfüméria is megtalálható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >