Beléphet a Sainsbury’s a brit szépségpiacra
A divatáru- és háztartásifelszerelés-értékesítés mérséklődésével párhuzamosan folyamatosan bővülő, jelenleg 2,8 milliárd fontos brit szépségpiacra való belépés jegyében a Sainsbury 11 üzletében tesztel szépségápolási cikkeket kínáló polcsorokat, ahol szakemberek is segítik a vásárlókat a döntéshozatalban. Az új, áruházszerű elrendezéssel a lánc a Boots, Superdrug és Debenhamsszel száll versenybe, és hiszi, hogy az általa kínált márkaválaszték minden igényt kielégít, a vonzó környezet és a kényelmes lokációk pedig betérésre késztetik a szépségápolási cikkek iránt érdeklődőket. Az átalakítás révén a kínálat 3000 termékre bővülne, ugyanakkor a már meglévő választék is nagyobb, márkázott felületet kapna, két üzletben Fragrance Shop parfüméria is megtalálható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Dél-Korea a világ hatodik dermokozmetikai piaca
A piaci versenybe „concept-dermo”, a „dermo-inspirált” és a gyógyszertári, ún.…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >