Beléphet a Sainsbury’s a brit szépségpiacra
A divatáru- és háztartásifelszerelés-értékesítés mérséklődésével párhuzamosan folyamatosan bővülő, jelenleg 2,8 milliárd fontos brit szépségpiacra való belépés jegyében a Sainsbury 11 üzletében tesztel szépségápolási cikkeket kínáló polcsorokat, ahol szakemberek is segítik a vásárlókat a döntéshozatalban. Az új, áruházszerű elrendezéssel a lánc a Boots, Superdrug és Debenhamsszel száll versenybe, és hiszi, hogy az általa kínált márkaválaszték minden igényt kielégít, a vonzó környezet és a kényelmes lokációk pedig betérésre késztetik a szépségápolási cikkek iránt érdeklődőket. Az átalakítás révén a kínálat 3000 termékre bővülne, ugyanakkor a már meglévő választék is nagyobb, márkázott felületet kapna, két üzletben Fragrance Shop parfüméria is megtalálható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >Vákuumcsomagolással csökkenti a műanyagfelhasználást a Sainsbury’s
Az Egyesült Királyságban elsőként váltja le hagyományos műanyag tálcás csomagolását…
Tovább olvasom >Vásárlási élmény és társadalmi felelősségvállalás: Mesterséges intelligencia a szépségiparban
Minden iparágban gőzerővel robognak a mesterséges intelligencia alapú fejlesztések, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >