Beléphet a Sainsbury’s a brit szépségpiacra
A divatáru- és háztartásifelszerelés-értékesítés mérséklődésével párhuzamosan folyamatosan bővülő, jelenleg 2,8 milliárd fontos brit szépségpiacra való belépés jegyében a Sainsbury 11 üzletében tesztel szépségápolási cikkeket kínáló polcsorokat, ahol szakemberek is segítik a vásárlókat a döntéshozatalban. Az új, áruházszerű elrendezéssel a lánc a Boots, Superdrug és Debenhamsszel száll versenybe, és hiszi, hogy az általa kínált márkaválaszték minden igényt kielégít, a vonzó környezet és a kényelmes lokációk pedig betérésre késztetik a szépségápolási cikkek iránt érdeklődőket. Az átalakítás révén a kínálat 3000 termékre bővülne, ugyanakkor a már meglévő választék is nagyobb, márkázott felületet kapna, két üzletben Fragrance Shop parfüméria is megtalálható lesz.
Kapcsolódó cikkeink
A szépség mögötti stratégia: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virtuális smink és AI-asszisztens: a L’Oréal bemutatta a szépségipar jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >