Belépett a piacra a saját márkás termékek szakértője, a Daymon
A saját márkás termékek globális szakértőjeként ismert Daymon vezető brit disztribútorokkal lép partnerségre, hogy megzavarja az Egyesült Királyság saját márkás piacát.
A kiskereskedők egyre inkább nemzeti brandként kezelik a saját márkákat, ahelyett, hogy egy mainstream termék csökkentett árú verziójaként tekintenének rájuk.
A saját márkás termékek piaca globálisan nő, s igaz ez az Egyesült Királyságra is, ahol a saját márkák már igen magas szinten vannak, nyilatkozta előrejelzésében a Daymon.
Az Egyesült Királyság ott van a saját márkás termékek piacának első tíz helyezettje között , mind piaci részesedés, mind eladások tekintetében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A brit Aldi különleges karácsonyi újdonsága a kelbimbó ízű koktél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy-Britanniában terjeszkedik az olasz Granarolo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladja Graze márkáját az Unilever a Katjes Internationalnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
