Belépett a piacra a saját márkás termékek szakértője, a Daymon
A saját márkás termékek globális szakértőjeként ismert Daymon vezető brit disztribútorokkal lép partnerségre, hogy megzavarja az Egyesült Királyság saját márkás piacát.
A kiskereskedők egyre inkább nemzeti brandként kezelik a saját márkákat, ahelyett, hogy egy mainstream termék csökkentett árú verziójaként tekintenének rájuk.
A saját márkás termékek piaca globálisan nő, s igaz ez az Egyesült Királyságra is, ahol a saját márkák már igen magas szinten vannak, nyilatkozta előrejelzésében a Daymon.
Az Egyesült Királyság ott van a saját márkás termékek piacának első tíz helyezettje között , mind piaci részesedés, mind eladások tekintetében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >