Belépett a piacra a saját márkás termékek szakértője, a Daymon
A saját márkás termékek globális szakértőjeként ismert Daymon vezető brit disztribútorokkal lép partnerségre, hogy megzavarja az Egyesült Királyság saját márkás piacát.
A kiskereskedők egyre inkább nemzeti brandként kezelik a saját márkákat, ahelyett, hogy egy mainstream termék csökkentett árú verziójaként tekintenének rájuk.
A saját márkás termékek piaca globálisan nő, s igaz ez az Egyesült Királyságra is, ahol a saját márkák már igen magas szinten vannak, nyilatkozta előrejelzésében a Daymon.
Az Egyesült Királyság ott van a saját márkás termékek piacának első tíz helyezettje között , mind piaci részesedés, mind eladások tekintetében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >