Belépett a piacra a saját márkás termékek szakértője, a Daymon
A saját márkás termékek globális szakértőjeként ismert Daymon vezető brit disztribútorokkal lép partnerségre, hogy megzavarja az Egyesült Királyság saját márkás piacát.
A kiskereskedők egyre inkább nemzeti brandként kezelik a saját márkákat, ahelyett, hogy egy mainstream termék csökkentett árú verziójaként tekintenének rájuk.
A saját márkás termékek piaca globálisan nő, s igaz ez az Egyesült Királyságra is, ahol a saját márkák már igen magas szinten vannak, nyilatkozta előrejelzésében a Daymon.
Az Egyesült Királyság ott van a saját márkás termékek piacának első tíz helyezettje között , mind piaci részesedés, mind eladások tekintetében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >