Belépett a Főtaxi az azonnali csomagszállítási piacra
Az üzleti szegmensre koncentrálva indította el csomagszállítási szolgáltatását a Főtaxi. Az azonnali futárposta-szolgáltatás, a Főtaxi GO a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető, egyetlen borítéktól az egytonnás rakományig szinte mindent szállítanak, ráadásul nem csak Budapesten, de az agglomerációban is.
Az ügyfelek új elvárásaira válaszul a Főtaxi belépett az azonnali csomagszállítási piacra is. Az új, időgarantált Főtaxi GO futárposta-szolgáltatás a hét minden napján, a nap 24 órájában igénybe vehető. A szállítandó küldeményt a megrendeléstől számítva legfeljebb 4 órán belül felveszik, de sürgős szállítás esetén azonnali, vagyis akár 5-10 percen belüli kiállást is vállal a társaság. A szolgáltatás ráadásul flexibilis, vagyis a feladó a küldemény felvételétől kezdve a kézbesítés megkísérléséig bármely időpontban rendelkezhet a küldemény címzettjének vagy címének a megváltoztatásáról.
„Az elmúlt két év szinte minden iparágban kikényszerítette a mobilitást. Kulcsszerepe lett annak, hogy a vállalkozások az üzleti dokumentumokat vagy eszközöket gyorsan, biztonságosan juttassák el a partnereiknek vagy éppen az otthon dolgozó munkatársaknak. A korábbi visszaesés után az utóbbi évben tapasztalt folyamatos forgalomnövekedés mellett a Főtaxi továbbra is őrzi piacvezető szerepét. Ezt többek között annak is köszönhetjük, hogy mi rendelkezünk a legnagyobb vállalati partnerkörrel a taxitársaságok között. A Főtaxi GO szolgáltatás ennek az üzleti szegmensnek az új mobilitási kihívásaira ad választ, ráadásul azonnal, a hét minden napján és órájában”
– fogalmazott az új szolgáltatás bevezetésével kapcsolatban Reich Ádám, a Főtaxi vezérigazgatója.
A Főtaxi új szolgáltatásának révén a megrendelők a szerződésektől és más fontos dokumentumoktól kezdve az akár 1 tonnás rakományig szinte bármit feladhatnak. A küldemények – a csomag méretétől függően – motorkerékpárral, személyautóval, furgonnal vagy teherautóval jutnak el a címzetthez Budapesten belül vagy az agglomerációban.
Kapcsolódó cikkeink
Késések és fennakadások a csomagküldésben: veszélyben a karácsonyi csúcsidőszak?
A hazai csomagszállító piacon egyre több probléma merül fel, amelyek…
Tovább olvasom >Munkaerőhiány és logisztikai kihívások nehezítik a futárszolgálatok működését
Az online vásárlások növekvő népszerűsége jelentős komoly kihívások elé állította…
Tovább olvasom >Új kényelmi szolgáltatást vezetett be a GLS Hungary
A csomagkezelési preferenciák Európa-szerte tapasztalható átalakulására hazánkban is reagálnak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >