Belép a magyar mosószerpiacra az Unilever
Az Unilever Magyarországon is belép a mosószerek piacára: itthon is bevezeti a világszerte ismert Surf márkát. Évi másfél milliárd eurós forgalmával a Surf – hasonlóan a Dove-hoz vagy a Magnumhoz – az Unilever „eurómilliárdos” márkáinak egyike.
A Surf mosószer-termékcsalád az összes népszerű formátumban – mosópor, folyékony mosószer, mosókapszula – elérhető lesz az üzletekben. Az Unilever a hagyományos termékeket kedvelő vásárlóinak a mosóport ajánlja, a kényelemre törekvő felhasználók számára a kapszula az optimális megoldás, míg azoknak, akiknek a frissen mosott ruha illata a legfontosabb, a folyékony változat válhat be igazán.
Kapcsolódó cikkeink
Csúszik a Magnum jégkrém-üzletág leválása az Unileverről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

