Belép a magyar mosószerpiacra az Unilever
Az Unilever Magyarországon is belép a mosószerek piacára: itthon is bevezeti a világszerte ismert Surf márkát. Évi másfél milliárd eurós forgalmával a Surf – hasonlóan a Dove-hoz vagy a Magnumhoz – az Unilever „eurómilliárdos” márkáinak egyike.
A Surf mosószer-termékcsalád az összes népszerű formátumban – mosópor, folyékony mosószer, mosókapszula – elérhető lesz az üzletekben. Az Unilever a hagyományos termékeket kedvelő vásárlóinak a mosóport ajánlja, a kényelemre törekvő felhasználók számára a kapszula az optimális megoldás, míg azoknak, akiknek a frissen mosott ruha illata a legfontosabb, a folyékony változat válhat be igazán.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >