Belép a Coca-Cola a friss gyümölcsök piacára a Minute Maid és a Simply márkák licencmegállapodásával
A Coca-Cola licencmegállapodást kötött a Fruturával, amelynek értelmében két márkája – a Minute Maid és a Simply – logóját a cég a Dayka & Hackett márka alatt forgalmazott egyes gyümölcsökön használhatja. Ez az első alkalom, hogy a Coca-Cola licencjogot ad a friss termékek kategóriájában.
Az Egyesült Államokban a Simply Select logó a D&H friss citrusokon, míg a Minute Maid logó a D&H szőlőn jelenik majd meg. A Minute Maid márkajelzés a D&H friss citrusokon és szőlőn Japánban is használatos lesz. A Coca-Cola Simply Select jelzésű termékek még július előtt megjelennek a kiskereskedelemben, amit a Minute Maid termékek követnek majd.
A több milliárd dolláros élelmiszer- és italgyártó vállalatok utólag eszméltek rá, milyen jól jövedelmező bevételi forrást jelentenek a márka licencmegállapodások. A trend egyre gyorsabban terjed a CPG-gyártók körében, hiszen az hozzájárulhat az üzleti növekedéshez, a tőke növeléséhez és adott termék relevanciájának fenntartásához, illetve kiterjesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >