Belép a Coca-Cola a friss gyümölcsök piacára a Minute Maid és a Simply márkák licencmegállapodásával
A Coca-Cola licencmegállapodást kötött a Fruturával, amelynek értelmében két márkája – a Minute Maid és a Simply – logóját a cég a Dayka & Hackett márka alatt forgalmazott egyes gyümölcsökön használhatja. Ez az első alkalom, hogy a Coca-Cola licencjogot ad a friss termékek kategóriájában.
Az Egyesült Államokban a Simply Select logó a D&H friss citrusokon, míg a Minute Maid logó a D&H szőlőn jelenik majd meg. A Minute Maid márkajelzés a D&H friss citrusokon és szőlőn Japánban is használatos lesz. A Coca-Cola Simply Select jelzésű termékek még július előtt megjelennek a kiskereskedelemben, amit a Minute Maid termékek követnek majd.
A több milliárd dolláros élelmiszer- és italgyártó vállalatok utólag eszméltek rá, milyen jól jövedelmező bevételi forrást jelentenek a márka licencmegállapodások. A trend egyre gyorsabban terjed a CPG-gyártók körében, hiszen az hozzájárulhat az üzleti növekedéshez, a tőke növeléséhez és adott termék relevanciájának fenntartásához, illetve kiterjesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >