Belép a Coca-Cola a friss gyümölcsök piacára a Minute Maid és a Simply márkák licencmegállapodásával
A Coca-Cola licencmegállapodást kötött a Fruturával, amelynek értelmében két márkája – a Minute Maid és a Simply – logóját a cég a Dayka & Hackett márka alatt forgalmazott egyes gyümölcsökön használhatja. Ez az első alkalom, hogy a Coca-Cola licencjogot ad a friss termékek kategóriájában.
Az Egyesült Államokban a Simply Select logó a D&H friss citrusokon, míg a Minute Maid logó a D&H szőlőn jelenik majd meg. A Minute Maid márkajelzés a D&H friss citrusokon és szőlőn Japánban is használatos lesz. A Coca-Cola Simply Select jelzésű termékek még július előtt megjelennek a kiskereskedelemben, amit a Minute Maid termékek követnek majd.
A több milliárd dolláros élelmiszer- és italgyártó vállalatok utólag eszméltek rá, milyen jól jövedelmező bevételi forrást jelentenek a márka licencmegállapodások. A trend egyre gyorsabban terjed a CPG-gyártók körében, hiszen az hozzájárulhat az üzleti növekedéshez, a tőke növeléséhez és adott termék relevanciájának fenntartásához, illetve kiterjesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítségével oldaná meg a narancslé-válságot a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hasít a Coca-Cola és a Disney együttműködése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >