Belép a Coca-Cola a friss gyümölcsök piacára a Minute Maid és a Simply márkák licencmegállapodásával
A Coca-Cola licencmegállapodást kötött a Fruturával, amelynek értelmében két márkája – a Minute Maid és a Simply – logóját a cég a Dayka & Hackett márka alatt forgalmazott egyes gyümölcsökön használhatja. Ez az első alkalom, hogy a Coca-Cola licencjogot ad a friss termékek kategóriájában.
Az Egyesült Államokban a Simply Select logó a D&H friss citrusokon, míg a Minute Maid logó a D&H szőlőn jelenik majd meg. A Minute Maid márkajelzés a D&H friss citrusokon és szőlőn Japánban is használatos lesz. A Coca-Cola Simply Select jelzésű termékek még július előtt megjelennek a kiskereskedelemben, amit a Minute Maid termékek követnek majd.
A több milliárd dolláros élelmiszer- és italgyártó vállalatok utólag eszméltek rá, milyen jól jövedelmező bevételi forrást jelentenek a márka licencmegállapodások. A trend egyre gyorsabban terjed a CPG-gyártók körében, hiszen az hozzájárulhat az üzleti növekedéshez, a tőke növeléséhez és adott termék relevanciájának fenntartásához, illetve kiterjesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >