Békéscsabán nyílt meg a legújabb McDonald’s étterem
Békéscsaba belvárosában, a városi piac szomszédságában nyitotta meg 93. magyarországi éttermét a hazai McDonald’s. A „Jövő Élménye” koncepciónak megfelelően az új autós egységnél kiemelt szerepet kap az innováció és a digitális fejlesztés, miközben a személyesség is fontos eleme marad a kiszolgálásnak. A korszerű étterem a vállalat növekedési stratégiájának megfelelően 2020-ban már a negyedik újonnan megnyitott autós egység, amely Békéscsabán 126 új munkahelyet teremt.
Békéscsabán korábban 18 éven keresztül üzemelt McDonald’s étterem. 2015-ben a vásárlási szokások átalakulása miatt a vállalat az egység bezárása mellett döntött, azonban az étteremlánc azóta is folyamatosan kereste a lehetőségét annak, hogy egy modernebb, márkához méltó formában térhessen vissza. A most épült belvárosi étterem elhelyezkedésében és felszereltségében is teljes mértékben igazodik az új igényekhez.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy sikerült betartanunk a békéscsabaiaknak tett ígéretünket és öt év után visszatérhetünk a városba. Bízom abban, hogy a békéscsabaiak is úgy látják majd, megérte a várakozás, hiszen az új étterem korszerű építészeti és technológiai megoldásokkal épült fel, szem előtt tartva a város, a vendégeink és a fenntarthatóság szempontjait.” – mondta Égi Zsolt, a magyarországi McDonald’s éttermeket irányító Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezetője.
Az étterem 4 hónap alatt, egy elbontott áruház helyén, a terület részleges parkosításával és összesen 25 parkolóhely kialakításával épült fel. Az akadálymentesített vendégtérben a Jövő Mekizés élményét idéző érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok, vendégélmény menedzserek, 84 ülőhely és asztalhoz kérhető rendelés várja a vendégeket. A McDrive részlegnek köszönhetően a békéscsabaiak pedig már autójuk kényelmében is rendelhetnek. Az épület kívülről Streamlined típusú designnal épült fel, amely lapos tetős kialakításával, homlokzatán vakolt- és kompozit lemezburkolatokkal teszi egyértelművé, hogy a gyorskiszolgáló éttermek új korszakának képviselője érkezett meg a városba. A belsőépítészeti kialakításban a fa és a bőr elemek kombinációja köszön vissza.
Az étteremben fontos szerepet kaptak a fenntarthatósági megfontolások is: a padló, a fal- és a tető födémszerkezetek hatékony energetikai követelményeknek megfelelő hőszigeteléssel készültek el, a belső terek felmelegedését pedig a külső- és belső árnyékoló rendszer akadályozza meg. A vendégtér és az üzemi területek is természetes megvilágítással működnek, ahol szükséges, mindenhol LED izzókat használnak, a kültéri lámpákat pedig alkonykapcsolóval szerelték fel. Szintén energiát takarít meg a hűtő- és fagyasztó ajtó nyitva maradást figyelő rendszere, a levegő-levegő hőszivattyús hűtése- és fűtése, és egy okos megoldás: az étteremben lévő hűtő-fagyasztó kamrák kalorikus rendszereinek hőenergiáját a használati melegvíz előmelegítésére használják fel. A vízmegtakarításról a szenzoros csapok mellett az esővizet is összegyűjtő automata öntöző rendszer gondoskodik.
Az új egység működtetését a hazai vállalat az egyik legtapasztaltabb franchise partnerére, Héjja Jánosra bízta, aki már Gyöngyösön, Szekszárdon és Szolnokon 1-1, Kecskeméten pedig 2 éttermet üzemeltet kiemelkedő eredményekkel.
„Egy étterem működésénél négy nagyon fontos dolog van: a minőség, a kiszolgálás, a tisztaság és az érték. Vendégeink szeretnek bejönni hozzánk: kapnak egy kedves mosolyt, személyes élményben van részük, és soha nem csalódnak az ételben. – mondta Héjja János, a hazai McDonald’s franchise partnere.
Az ország 93. Mekijében Héjja János 74 főállású kollégát foglalkoztat, és további 52 diáknak biztosít lehetőséget a tanulás melletti rugalmas munkavégzésre.
Az új étterem címe: 5600 Békéscsaba, Jókai u. 22.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >Donald Trump sült krumplit árul – A nap videója
Amerikai álom! A videóért katt a képre!
Tovább olvasom >Mond szépen: á! – A nap videója
Régen a reklámiskolákban azt tanították, nem jó reklám az, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >