Bekerült az ABONETT a TOP200-ba
2013-ben negyedszer tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói.
Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség) alapján az ABONETT igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói márka egyike legyen. (www.abonett.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >