Bejuthatnak a kínai piacra a magyar kkv-k

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 07. 19. 00:03

Kereskedőházat hozott létre Sanghajban a Tradeland Kft. a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) kínai piacra jutásának segítésére – közölte a cég az MTI-vel.

A cég 2009. évi saját, 285 millió forintos, illetve a partnerei számára generált 9 millió dolláros export-, valamint 1,5 millió dolláros importforgalma mellett a termékeiket Kínába exportáló magyar cégek számára is nyújt szolgáltatásokat, ezzel biztonságos feltételeket teremt a magyarországi termékek hatékony és gyors kínai piacra juttatásához A magyar kkv-knak gyakran nincs elegendő pénzük és ismeretük sem a kínai piacról, a kereskedőház szolgáltatásaival ugyanakkor időt és energiát takaríthatnak meg, mivel erőforrásaikat nem kell egy ismeretlen piac feltérképezésére, majd folyamatos kiszolgálására fordítaniuk – fűzik hozzá. Kiemelik: vámszabad raktárban őrzik az exportőr áruját, amelyet így nem kell feladnia ismeretlen cégek számára és közben izgulnia az ellenérték beérkezése miatt. Ezzel pénzügyi kockázat nélkül bonyolíthatók a tranzakciók, hiszen az áruval egészen az értékesítéséig az exportőr rendelkezik.
A Tradeland Kft. saját, 220 négyzetméteres iroda-bemutatótermében nyílik lehetőség a partnerek áruinak bemutatására, illetve az áruk a cég bővíthető raktárában tárolhatók. A cég 1999 óta működtet saját képviseleti irodát Sanghajban, 2008-ban pedig Sencsenben nyílt meg a második képviseleti irodája, majd 2009-ben nyitotta Sanghajban a teljesen saját tulajdonban lévő kereskedőházat. A cég ezenkívül tanácsadással, partnerkereséssel és a tárgyalásokon való közreműködéssel is foglalkozik.




Kapcsolódó cikkeink