Sikert hozott a borszerda
A megszokottnál nagyobb forgalomról és több étel eladásáról számoltak be a Borszerdához csatlakozó éttermek. A minőségi magyar borokat és a kulturált borfogyasztást népszerűsítő akcióban az idei két Borszerdán hozzávetőleg kétszáz étterem adta féláron a kiváló magyar borokat, ezzel csinálva kedvet az étterembe járáshoz.
Az idei két tematikus „Borszerda” akcióhoz összesen több mint 200 vendéglátóhely és borkereskedés csatlakozott, az éttermek 50, a kereskedők pedig legalább 10 százalékos kedvezményt adtak minőségi magyar boraik listaárából. Az akcióhoz csatlakozó éttermek a szokásosnál nagyobb forgalomról számoltak be a Borszerdák napjain.
A vendéglősök azzal együtt is sikeresnek tartják a Borszerda-kampányt, hogy egyik-másik helyen elmaradt a forgalom a tavalyitól. E mögött ugyanis a nehéz gazdasági helyzetet látják, nem pedig a magyar borok iránti érdeklődés csökkenését.
Az idei első Borszerda szeptember 21-re esett, akkor a fehérborok voltak terítéken, november 9-én pedig a vörösek következtek. A korábbi Borszerda-kampányokban is részt vevő vendéglősök szerint hosszabb távon annak ellenére is biztosan megéri csatlakozni a Borszerda-sorozathoz, hogy egyből talán nem ellensúlyozza a féláron adott bor okozta bevételkiesést a forgalom növekedése, hiszen érdemes az embereket étterembe járásra szoktatni – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyarországi vallásturizmus az európai élvonalba tartozik
Az Európai Unió országait megnézve kijelenthetjük, hogy a magyarországi vallásturizmus,…
Tovább olvasom >Megújul a Tiszafüredi Szabadvízi Strand és környezete
Megújul 300 millió forintból a Tiszafüredi Szabadvízi Strand és környezete,…
Tovább olvasom >Közülük választják ki az idei Év Bortermelőjét
Lezárult Az Év Bortermelője Magyarországon díj 2024-es jelölési szakasza. 850…
Tovább olvasom >