Bejött a muncholás az Auchan vásárlóinak
Tavasszal a muncholás is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Gyakorlatilag minden nap elkelnek az Auchan munch csomagjai, az értékesítési arány 95%. Májusra már az összes Auchan áruház csatlakozott a népszerű szolgáltatáshoz, és ezzel több mint 100 millió forintnyi élelmet mentett meg az áruházlánc. A muncholók háromféle Auchan összeállítás közül választhatnak: van 500 forintért zöldség-gyümölcs, 1000-ért pékáru, 2000-ért pedig reggelire vagy vacsorára való, hűtést igénylő termékekből álló pakk.
Háromféle csomagot kínál muncholásra az Auchan „Maradtmég” fantázianéven. A zöldség-gyümölcs munch 1 500 forint értékű terméket tartalmaz, amit 500 forintért adnak, a Pékség munch-ba 3 000 forintot érő pékáru kerül, amit 1 000 forintért lehet elvinni, a Mix munch csomagért – amiben lejárat közeli friss és kedvelt élelmiszerek is vannak – 6000 forint helyett mindössze 2 000-et kell adni. A csomagok értéke és a kedvezményes ár minden áruházban egységes, de a csomagokban szereplő termékek a készlettől függően értelemszerűen áruházanként változhatnak. A “Maradtmég” csomagokat a vásárlók délután 17 óráig rendelhetik meg a Munch applikációjában vagy a weboldalán, és 18:30-20:30 között vehetik át az áruházak Vevőszolgálatán található Munch átvételi pontokon.
Igen jó értékesítési aránynak számít, hogy az Auchan csomagok 95%-a mindig gazdára talál. Ez egyben azt is jelenti, hogy a vásárlók elégedettek a csomagokban talált termékekkel és azok ár-érték arányát kedvezőnek tartják. A legnépszerűbb az ún. Mix csomag, ami döntően reggelire és vacsorára való friss, sokszor hűtést igénylő, népszerű termékekből áll. Ez az eredeti árhoz képest 66%-kal olcsóbban vihető el az Auchanokból, mindössze 2000 forintért. Ez teszi ki az értékesített munch összeállításoknak közel a felét, a zöldség-gyümölcs és a pékáru pedig 27-27%-kal részesedik az összesen eladott pakkokból.
A legtöbb munchot Szekszárdon adták el, közel 1500-zal többet, mint a második legtöbb csomagot értékesítő üzletben, Budakalászon. A dobogó harmadik fokára a soproni Auchan került. Az üzletlánc a muncholással novemberig több mint 100 millió forintot érő élelmet mentett meg.
„Az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem kiemelt fontosságú vállalatunk számára, és számos intézkedéssel támogatjuk ezt a törekvést. Nagy öröm számunkra, hogy az áruházainkban elérhető Munch csomagok egyre népszerűbbek, különösen, mivel munkatársaink is elkötelezetten támogatják ezt az innovatív kezdeményezést. A megszerzett tapasztalatoknak köszönhetően mostanra lehetőségünk van továbbfejleszteni a rendszert, azért hogy a Munch tovább erősítse élelmiszermentő folyamatainkat.
– mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan stratégiai és ESG igazgatója.
“Az Auchannal való együttműködésünk különleges. Olyan partneri kapcsolatról van szó, ahol közösen folyamatosan gondolkodunk, hogyan lehetne fejleszteni és jobbnak lenni. A csomagok minősége kimagasló, és olyan belső folyamatokat tudtunk kialakítani, amelyeket jó példaként fogunk továbbvinni. Ezt a vásárlói visszajelzések is mutatják, hiszen verseny van minden Munchért”
– tette hozzá Perepelica Kirill, a Munch társalapítója.
Kapcsolódó cikkeink
19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >Új éttermi szolgáltatást vezetett be a Munch
Elindult a Munch Club, amely exkluzív éttermi 1+1 Dealekkel és…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >