Begördült Kínába a Tesco Express
A kínaik először a nagy hipermarketekhez szoktak hozzá, ilyeneket működtett országszerte az amerikai Wal-Mart, a francia Carrefour és az angol Tesco is, amelynek 55 üzlete Pekingtől Shezhenig várja a vásárlókat.A Tesco új típusú
üzletével az anyagilag jó, szabad idővel azonban
kevésbé jól álló középosztálybeli
réteget célozta meg, amely munkába menet vagy
onnan jövet gyorsan szeretné elintézni a
bevásárlást. A Tesco Express üzletekben
kínált friss élelmiszerek garantáltan
jobban megfelelnek az élelmiszerbiztonsági
előírásoknak, mint a piacon kínáltak.
Ennek megfelelően az új típusú üzletek
szlogenje: „Friss élelmiszer, amiben megbízhat”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >