Begördült Kínába a Tesco Express
A kínaik először a nagy hipermarketekhez szoktak hozzá, ilyeneket működtett országszerte az amerikai Wal-Mart, a francia Carrefour és az angol Tesco is, amelynek 55 üzlete Pekingtől Shezhenig várja a vásárlókat.A Tesco új típusú
üzletével az anyagilag jó, szabad idővel azonban
kevésbé jól álló középosztálybeli
réteget célozta meg, amely munkába menet vagy
onnan jövet gyorsan szeretné elintézni a
bevásárlást. A Tesco Express üzletekben
kínált friss élelmiszerek garantáltan
jobban megfelelnek az élelmiszerbiztonsági
előírásoknak, mint a piacon kínáltak.
Ennek megfelelően az új típusú üzletek
szlogenje: „Friss élelmiszer, amiben megbízhat”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >