Begördült Kínába a Tesco Express
A kínaik először a nagy hipermarketekhez szoktak hozzá, ilyeneket működtett országszerte az amerikai Wal-Mart, a francia Carrefour és az angol Tesco is, amelynek 55 üzlete Pekingtől Shezhenig várja a vásárlókat.A Tesco új típusú
üzletével az anyagilag jó, szabad idővel azonban
kevésbé jól álló középosztálybeli
réteget célozta meg, amely munkába menet vagy
onnan jövet gyorsan szeretné elintézni a
bevásárlást. A Tesco Express üzletekben
kínált friss élelmiszerek garantáltan
jobban megfelelnek az élelmiszerbiztonsági
előírásoknak, mint a piacon kínáltak.
Ennek megfelelően az új típusú üzletek
szlogenje: „Friss élelmiszer, amiben megbízhat”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >