Begördült Kínába a Tesco Express
A kínaik először a nagy hipermarketekhez szoktak hozzá, ilyeneket működtett országszerte az amerikai Wal-Mart, a francia Carrefour és az angol Tesco is, amelynek 55 üzlete Pekingtől Shezhenig várja a vásárlókat.A Tesco új típusú
üzletével az anyagilag jó, szabad idővel azonban
kevésbé jól álló középosztálybeli
réteget célozta meg, amely munkába menet vagy
onnan jövet gyorsan szeretné elintézni a
bevásárlást. A Tesco Express üzletekben
kínált friss élelmiszerek garantáltan
jobban megfelelnek az élelmiszerbiztonsági
előírásoknak, mint a piacon kínáltak.
Ennek megfelelően az új típusú üzletek
szlogenje: „Friss élelmiszer, amiben megbízhat”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >