Begördült Kínába a Tesco Express
A kínaik először a nagy hipermarketekhez szoktak hozzá, ilyeneket működtett országszerte az amerikai Wal-Mart, a francia Carrefour és az angol Tesco is, amelynek 55 üzlete Pekingtől Shezhenig várja a vásárlókat.A Tesco új típusú
üzletével az anyagilag jó, szabad idővel azonban
kevésbé jól álló középosztálybeli
réteget célozta meg, amely munkába menet vagy
onnan jövet gyorsan szeretné elintézni a
bevásárlást. A Tesco Express üzletekben
kínált friss élelmiszerek garantáltan
jobban megfelelnek az élelmiszerbiztonsági
előírásoknak, mint a piacon kínáltak.
Ennek megfelelően az új típusú üzletek
szlogenje: „Friss élelmiszer, amiben megbízhat”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >