Befektetőkkel lép szintet a Brancs közösségi piactere
“Légy részese a következő nagy dobásnak” néven indít befektetési kampányt a Brancs, Magyarország első vállalkozói közösségi piactere. A lebonyolított kampányok számának növelése, a felhasználói bázis bővítése és pár éven belül külföldi terjeszkedés a céljuk ezzel.
Befektetői kampányt indított a Brancs a Tőkeportálon, amivel az a kifejezett céljuk, hogy tényleges változást tudjanak hozni a hazai startup ökoszisztémában és az induló vállalkozásoknak egy valós teljesítményeket kommunikáló kampányfelületet biztosítsanak. Az indulás óta tapasztalt számokat elemezve havonta akár 10-15 egyidejű kampány levezénylésére is van elég ötlet, amiből látszik, hogy van igény az általuk megálmodott koncepcióra. 2 éven belül pedig szeretnék a magyar ötletekből indult startupokat bemutatni a nemzetközi színtéren is!
“Az indulás óta eltelt 5 hónapban közel 50 kampányt menedzseltünk és több mint 20 millió forinttal támogatta a Brancs közösség a projekteket. Ez viszont csak a jéghegy csúcsa, hiszen ezernél is több pályázat futott át rajtunk és látjuk, hogy bőven van még tér a fejlődésre.”
– hangzott el Kövesdi Gábortól, a Brancs alapítójától.
A befektetési kampányukat a Tőkeportálon indították el, ahol a kampányra való előregisztráció 2022. November 15-én indult, amit a Pannónia Filmstúdióban tartott eseménnyel jelentettek be. Az eseményen közel 100 meghívott vendég vett részt, akik között megjelentek a korábbi sikeres kampányok ötletgazdái a már megvalósult termékeikkel is. Egy kerekasztal beszélgetéssel zárták az esemény, amiben Pistyur Veronika (Bridge Budapest), Károlyi Antal (Angyalbefektető), Verő Barbara (Future Proof Consulting) és Pásztor Aurél (Portfolion) vett részt és .
Az előregisztrációs időszak 2022. november 15-től él, amit az előregisztrációban jelentkezett befektetőknek megnyitott zárt időszak fog majd követni, amikor kizárólag nekik lesz lehetőségük befektetni a vállalkozásba. A mindenki számára elérhető nyílt szakasz csak ezután fog következni várhatóan 2023 elején.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >