Befektetőkkel lép szintet a Brancs közösségi piactere
“Légy részese a következő nagy dobásnak” néven indít befektetési kampányt a Brancs, Magyarország első vállalkozói közösségi piactere. A lebonyolított kampányok számának növelése, a felhasználói bázis bővítése és pár éven belül külföldi terjeszkedés a céljuk ezzel.

Az előregisztrációs időszak 2022. november 15-től él
Befektetői kampányt indított a Brancs a Tőkeportálon, amivel az a kifejezett céljuk, hogy tényleges változást tudjanak hozni a hazai startup ökoszisztémában és az induló vállalkozásoknak egy valós teljesítményeket kommunikáló kampányfelületet biztosítsanak. Az indulás óta tapasztalt számokat elemezve havonta akár 10-15 egyidejű kampány levezénylésére is van elég ötlet, amiből látszik, hogy van igény az általuk megálmodott koncepcióra. 2 éven belül pedig szeretnék a magyar ötletekből indult startupokat bemutatni a nemzetközi színtéren is!
“Az indulás óta eltelt 5 hónapban közel 50 kampányt menedzseltünk és több mint 20 millió forinttal támogatta a Brancs közösség a projekteket. Ez viszont csak a jéghegy csúcsa, hiszen ezernél is több pályázat futott át rajtunk és látjuk, hogy bőven van még tér a fejlődésre.”
– hangzott el Kövesdi Gábortól, a Brancs alapítójától.
A befektetési kampányukat a Tőkeportálon indították el, ahol a kampányra való előregisztráció 2022. November 15-én indult, amit a Pannónia Filmstúdióban tartott eseménnyel jelentettek be. Az eseményen közel 100 meghívott vendég vett részt, akik között megjelentek a korábbi sikeres kampányok ötletgazdái a már megvalósult termékeikkel is. Egy kerekasztal beszélgetéssel zárták az esemény, amiben Pistyur Veronika (Bridge Budapest), Károlyi Antal (Angyalbefektető), Verő Barbara (Future Proof Consulting) és Pásztor Aurél (Portfolion) vett részt és .
Az előregisztrációs időszak 2022. november 15-től él, amit az előregisztrációban jelentkezett befektetőknek megnyitott zárt időszak fog majd követni, amikor kizárólag nekik lesz lehetőségük befektetni a vállalkozásba. A mindenki számára elérhető nyílt szakasz csak ezután fog következni várhatóan 2023 elején.
Kapcsolódó cikkeink
Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >Az új pápa megválasztása fellendítette Róma idegenforgalmát
XIV. Leó pápát ábrázoló ajándéktárgyak tömege lepte el a Vatikán…
Tovább olvasom >