Bécs Budapesten vonultatta fel turisztikai stratégiájának kulcspontjait
A Budapest belvárosában megrendezett Bécs-est keretében demonstrálta a Bécsi Idegenforgalmi Hivatal, miért érdemes idén nyáron az osztrák fővárosba utazniuk a magyar fiataloknak.
Kiemelt célcsoportot jelent a 20-35 év közötti korosztály, ezért Bécs turisztikai stratégiájában most a számukra vonzó programok állnak a középpontban. 2013 első negyedévében 21 737 magyar érkezett Bécsbe, amely 7,6 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A nyári, illetve a téli szezon dönti majd el, hogy idén bekerül-e Magyarország a tíz legnagyobb küldőország közé.
A városlátogatások egyik jelentős fókuszpontja a MuseumsQuartier (vagy Múzeum Negyed), ezért a hivatal képviselői és vendégeik a Zrínyi utcában együtt leplezték le a Budapesten gazdát találó közösségi designbútort, az Enzit, majd Peter Kruder, a neves DJ szórakoztatta a vendégeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >