Beach House helyett Coke Club Siófokon
Az üdítőital-gyártó új márkával jelenik meg a Balaton-parton június 30-án. A Coke Clubaban magyar és külföldi zenekarok fellépésén túl lesz színház, táncszínház, cirkusz-színház, kultfilm-vetítés is.
Az új siófoki klub koncepcióját Erdélyi Zsolt, Fabricius Gábor és Novák Péter
közösen dolgozták ki. Erdélyi Zsolt a DJ-programok, Fabricius Gábor a kreatív,
valamint az interaktív megoldások, Novák Péter pedig a zene- színház- és
táncprogramok szervezésében vesz részt.
A team munkáját Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója és
Iglódi Csaba, a NetAktív ügyvezető igazgatója szervezte és koordinálta.
A Coke Club népszerűsítésére ATL-kampány is indul, a hirdetéseket a Publicis
készíti, az online kampányt a Neo Interactive jegyzi. A kommunikáció egyik
elemeként – Fabricius Gábor ötlete szerint – elindult a Feritivi.blog.hu. A
siófoki életet megörökítő webes szórakoztatósorozat naponta bővül új
epizódokkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >