BB Pezsgő: Európában is különlegesnek számító köztéri megjelenéssel

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 10. 01. 10:40

Európában másodikként, Magyarországon elsőként ún. elektrolumineszcens technológiával működő egyedi fázisváltós citylight megjelenéssel jelentkezett a BB Pezsgő.

Az Elektrolumineszcens technológia alapja, hogy kis foszfor részecskék alakítják át az elektromos áramot fénnyé. A folyamat hőtermelés nélkül jön létre. A technológiával létrehozott elektrolumineszcens világító fóliát alacsony fogyasztás és hosszú élettartam jellemzi. További tulajdonsága hogy az EL panel vékony és hajlékony, ezért egyedi hirdetési célokra alkalmazható. A kisugárzott fény teljesen homogén és egy frekvencián sugároz így nagy távolságból is látható. Az élettartam 5,000 óra folyamatos világítás esetén, 8,000 és 10,000 óra között animáció esetében.

Az új BB pezsgő kampány elsődleges célja a márka megfiatalítása volt. A BB és ügynökségei ezért olyan megjelenési lehetőségeket kerestek, amelyek amellett, hogy hatékonyan érik el a fiatalokat, figyelemfelkeltőek és egyben emlékezetesek is. A hagyományos citylight kampányt ezért, fiatalok által gyakran látogatott kültéri helyszíneken, úgynevezett animált citylight használattal ötvözték, amellyel még az alapvetően reklámkerülő célcsoport ingerküszöbét is átlépték.

A plakátok kivitelezése, illetve a világítástechnikája Magyarországon újdonságnak számít, Európában is egyedül Franciaországban volt hasonló megjelenés.

Az Epamedia és a Kreatív Szaklap a BB Pezsgő nyári kampányát az Epamedia és a Kreatív Szaklap augusztus hónap legjobb citylight kampányának választotta.

A BB Pezsgő kampányának stratégiai és kreatívfeladataiért a Carbon Group, a médiatervezésért és vásárlásért az Universal McCann felel.

Kapcsolódó cikkeink